to jak w koncu jest z jablkami?? MM

1. Data: 2006-04-15 13:43:28

Temat: to jak w koncu jest z jablkami?? MM
Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie czytam archiwum grupy i znajduje informacje ze jablko to duzo
cukru.
Wg tabel IG jablka maja niski indeks. Jak to wyglada w praktyce??
Czy gruszki tez sa "bezpieczne" na MM ?

2. Data: 2006-04-19 07:54:08

Temat: Re: to jak w koncu jest z jablkami?? MM
Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie czytam archiwum grupy i znajduje informacje ze jablko to duzo
> cukru.
> Wg tabel IG jablka maja niski indeks. Jak to wyglada w praktyce??
> Czy gruszki tez sa "bezpieczne" na MM ?

dlaczego miałyby być niebezpieczne???
jabłka i gruszki jak najbardziej dozwolone
najlepiej na czczo - 30 min przed posiłkiem

3. Data: 2006-04-19 12:46:32

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lea" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dlaczego miałyby być niebezpieczne???
> jabłka i gruszki jak najbardziej dozwolone
> najlepiej na czczo - 30 min przed posiłkiem

Trzeba jeść b. dużo jabłek.
Mam w rodzinie producenta jabłek na 100 ha.
Gruszek nie jeść - bo nie produkuje.
A i pięciu lekarzy różnych specjalności też mam (w rodzinie).
Jabłka są zdrowe.
jangr

4. Data: 2006-04-19 16:17:17

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Trzeba jeść b. dużo jabłek.
> Mam w rodzinie producenta jabłek na 100 ha.
> Gruszek nie jeść - bo nie produkuje.
> A i pięciu lekarzy różnych specjalności też mam (w rodzinie).
> Jabłka są zdrowe.

Ale myslenie dwubiegunowe nie za bardzo.

5. Data: 2006-04-19 17:03:01

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> Mam w rodzinie producenta jabłek na 100 ha.
> Gruszek nie jeść - bo nie produkuje.
> A i pięciu lekarzy różnych specjalności też mam (w rodzinie).

Nie panie Jangr, duzo jesc nie trzeba....tylko tyle aby lepiej zrozumiec
pisany przez nieoptymalnych tekst.
(Sadze ze mozna nawet przez pewien czas jesc jablka z pestkami, jesli ma sie
wyjatkowo powazne problemy ze zrozumieniem tego co pisza osoby stosujace inne
typy diet)

Jablka sa rzeczywiscie bardzo zdrowe, nawet bez pestek dla ludzi odzywiajacych
sie w sposob madry.

------
Jeff

6. Data: 2006-04-21 20:47:01

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> typy diet)
> Jablka sa rzeczywiscie bardzo zdrowe, nawet bez pestek dla ludzi odzywiajacych

Jabłka są bardzo zdrowe, ale jak widać po twoich soczystych postach
- zaszkodziły ci na głowę.

Do dzisiaj nie wyjaśniłaś skąd wzięłaś tą fantastyczną wartościowość jabłek, nie
poprawiłaś swej pomyłki i nie przeprosiłaś za wprowadzenie grupowiczów w błąd.
Wolisz to przemilczeć.
Taka to jest ta twoja nałukowa rzetelność, żałosna Annoklay...

Krystyna

7. Data: 2006-04-21 22:17:44

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> Wolisz to przemilczeć.
> Taka to jest ta twoja nałukowa rzetelność, żałosna Annoklay...

Ochochocho? To towarzysz tez juz cpa trawke?
A kto to jet ta Annaklay co jej tak towarzysz nie cieri i co wam ta osoba za
krzywde wyrzadzila, ze ciagle ja tu wspominacie?
Dowiem sie w koncu czy nie?

A o jablkach juz duzo napisalem w innym watku. Skoro towarzysz jest takim
tepym glabem, ze nie rozumie tekstu napisanego bardzo prostym jezykiem,
to ja niestety juz nic na to nie poradze.

Trzeba diete zmienic albo glupi czerep wymienic:)

Uklony Jeff

8. Data: 2006-04-27 10:20:48

Od: "asia" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jabłka są słodkie i tak samo jak gruszki zawierają dużo cukru.Są jednak zdrowe
i zawierają dużo potrzebnych witamin. Jeśli ktoś się odchudza to nie powinien
rezygnować z ich spożywania tylko dlatego że są słodkie i mają cukier w sobie.

9. Data: 2006-04-27 20:26:07

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
powinien
> rezygnować z ich spożywania tylko dlatego że są słodkie i mają cukier w

A możesz wymienić jakie witaminy i ile ich zawierają jabłka ??w 100g
oczywiście ;)

--
"A jezeli naprawde uwazasz, ze porownanie rzezi ludzi do rzezi zwierzat
deprecjonuje w jakikolwiek sposob te pierwsza, to jestes jeszcze wiekszym

10. Data: 2006-04-27 22:35:19

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powinien
> sobie.
>
> A możesz wymienić jakie witaminy i ile ich zawierają jabłka ??w 100g

Wprawdzie nie ja byłem pytany ale odpowiem, że choć nie jestem zwolennikiem
jedzenia owoców, i uważam, że dostarczenie witamin "leży" gdzie indziej, to
nie mniej podam, bo zapytana może nie mieć danych.
Zapytana Asia uważa, że owoce mają dużo witamin, ponieważ tak się
"utarło".....
Ale pamiętaj Asiu, że owoce jako pokarm roślinny jest mniej przyswajalny, a
więc dotyczy to też wchłanianych witamin.
Jabłka mają 6,0 ug wit. A/ 0,50 mg wit.E/ 36 karoten/ 0,04 mg wit. B1/ 0,03
mg wit. B2/ 12 mg wit. C
Pozdrawiam Jurek M.

musztarda, majonez dla MM ??
woda mineralna BORŻOMI
kapusniak a MM
Spring Sale
Sprzedam preparat Tight!: spalacz tluszczu