toffi z puszki mleka :))

1. Data: 2001-04-14 17:00:22

Temat: toffi z puszki mleka :))
Od: "<iwr>" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

robiłam kajmak z mleka w puszce, gotowałam wolniutko 2 i pół
godziny i wyszło toffi, smaczne ale kolor to chyba miał byc inny.
dzieciom to nie przeszkadza i mam mazurki z toffi - a jak pięknie
dzieci je ozdobiły - odpadam w przedbiegach...

pozdrawiam świątecznie
Iwona

1. Data: 2001-04-17 06:29:53

Temat: Re: toffi z puszki mleka :))
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<iwr> <i...@p...com> wrote in message
> robiłam kajmak z mleka w puszce, gotowałam wolniutko 2 i pół
> godziny i wyszło toffi, smaczne ale kolor to chyba miał byc inny.

Witam juz po siwetach :)
Ja tez robilam kajmak - po raz pierwszy, gotowalam 3 godz. wyszlo pyszne,
geste, i takie toffikowe wlasnie w kolorze, chyba tak ma byc. Mazurek jest
pychotka ale slodki bardzo.
Asia

1. Data: 2001-04-17 13:46:23

Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> geste, i takie toffikowe wlasnie w kolorze, chyba tak ma byc. Mazurek jest

Mój kajmak też wyszedł słodziutki do bólu, ale i tak poszedł jak burza. A co
sie ubawiłam patrząc na miny Rodziny z błyskiem niepokoju w oczach
obserwującej pyrkającą puszkę!...
Ale następnym razem dodam go do lodów waniliowych - będzie pysznie!!!
Ech, co ja bym bez Was zrobiła.......
Pozdrawiam,
Renata Wrzosek

1. Data: 2001-04-22 21:54:59

Od: "Mike" <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój kajmak też wyszedł słodziutki do bólu, ale i tak poszedł jak burza. A
co
> sie ubawiłam patrząc na miny Rodziny z błyskiem niepokoju w oczach
> obserwującej pyrkającą puszkę!...

U mnie w akademiku taka puszka "wypyrknęła" na sufit, pobliskie ściany i
caluśką podłogę w kuchni. Nie mi - zaznaczam!

--
MikE

zaeksperymentowalam i wyszlo
baba wielkanocna
herbata zielona aromatyzowana
aloes w syropie
najbardziej kaloryczne ciacho / mazurek... - ranking!