tort

1. Data: 2003-09-08 18:29:31

Temat: tort
Od: Renata <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć

Niedługo czekają mnie 7 urodziny córki, chcę zrobić jej tort z bitą
śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?

--
Renata (Asia 7lat) (Daniel 23.04.2003)

1. Data: 2003-09-08 19:00:30

Temat: Re: tort
Od: "sheep" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
> śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?

ja dodaje jeszcze ananasa lub banana, na góre posypka z wiórków
czekoladowych

pozdrawiam
Sheep

1. Data: 2003-09-08 19:49:02

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bjihqd$lrd$1@news.onet.pl,
Renata <r...@p...onet.pl> a écrit:
> [...]
> śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
> śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?

Drobne bezy na smietanie na torcie...
(kiedys mialam 7 lat :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-09-08 19:51:51

Od: "Kama-chan" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

KW!

Renata <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
> śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?

śmietana z wanilią, ananasy i cały tort obrzucić wiórkami kokosowymi

dawno nie robiłam, aż mi ślinka cieknie
pozdrawiam i smacznego życzę
Kama

1. Data: 2003-09-09 07:30:02

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Do bitej śmietany dodać pokrojoną w kostkę galaretkę ( z torebki,
rozpuszczoną w mniejszej ilości wody, pokrojoną po zastygnięciu) - najlepiej
kilka kolorów, boki tortu posypać posypką- kolorowym groszkiem cukrowym,
wierzch udekorować np. MMkamki. 7 lat to chyba nie za dużo na takie
ekstrawagancje.

1. Data: 2003-09-09 10:26:26

Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata wrote:
> [...]
> śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
> śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?
W naszej cukierni na zamowienie zona wykonuje tort na ktorego wierzchu
wykonany jest rysunek (ramka z czekolady wypelnione kolorowym zelem)
Najwiekszym hitem od 2 lat jest Kubus Puchatek, Tygrysek.
Zdjecie moge wyslac na priv.

Maniek Camry
GG: 2220373
m...@p...onet.pl
http://www.cukierniajeanette.republika.pl <- probka wyrobow nasze cukierni

1. Data: 2003-09-09 11:10:16

Od: "Aneta@" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
> śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?

W warstwę śmietany w środek tortu wrzucam całe maliny. Na zewnątrz też można
nimi udekorować. PYCHA.
Jadłam wczoraj, mniam.

Aneta

1. Data: 2003-09-09 12:08:36

Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata wrote:
> [...]
> śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
> śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?
jeszcze raz ja wracam z Kubusiem ;)
http://www.cukierniajeanette.republika.pl/photos/pho
to_28.html

Maniek Camry
GG: 2220373
m...@p...onet.pl
http://www.cukierniajeanette.republika.pl <- skromna probka naszych wyrobow

1. Data: 2003-09-09 12:42:11

Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> śmietaną , ale zastanawiam się jak go uatrakcyjnić. Biszkopt ,
> śmietana i np. brzoskwinie. Czy macie jakieś inne pomysły?

to i ja dorzucę swoje 5 groszy...
ja robie ostatnio torty w kształcie motyla. Już przełożony ale bez dekoracji
kroję na pół i składam brzuszkami do siebie na to złączenie banana obranegono
i dekoracja motyla tylko pozostaje. Wyglada fajnie.
Aga

1. Data: 2003-09-09 13:07:05

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja się pochwalę, że mojej przyjaciółce na urodziny kupiłam tort w
kształcie tygryska z Bajki o Kubusiu Puchatku. Tort nie był okrągły z
narysowanym tygryskiem tylko on tym tygryskiem był. Zresztą wzorów do wyboru
było tam ze 30. Mój Piękny zażyczył sobie na urodziny w kształcie czołgu :-)
Tylko jest jeden szkopuł, już apstrachując ile oni biorą za takie torty,
takie ciacho waży minimum 2,8 kg. Długo po imprezie jeszcze się to je, ale
to nie problem bo torty są bardzo smaczne - w każdym razie czekoladowy,
który ja kupiłam. Mają jeszcze jedną zaletę. Cały tort nie jest obłożóny
marcepanem tylko kremem - ja nie przepadam za marceopanem w dużych
ilościach.
Te wszystkie códa robi cukiernia na ul. Tamka w Warszawie jakby ktoś był
zainteresowany (mogę też dać telefon do nich jak ktoś chciałby się
zorientować).

... oj, jaka reklama z tego wyszła ;-) ....

p.s. uprzedzając pytania - przyjaciółka obchodziła 23 urodziny :-)

------
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl