knedle słowackie/pażaki

1. Data: 2003-09-08 18:38:59

Temat: knedle słowackie/pażaki
Od: "sheep" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
niedawno byłam na Słowacji i jadłam tam coś co sie nazywało knedle, chociaż
z naszymi knedlami nie miało nic wspólnego. Przypominało to raczej coś co
kiedyś jadłam pod nazwą pażaki z gulaszem. Czy ktoś wie jak sie robi takie
pażaki? chodzi mi o dokładny przepis (składniki + proporcje)

pozdrawiam
Sheep

1. Data: 2003-09-08 20:44:20

Temat: Re: knedle słowackie/parzaki
Od: "sheep" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

parzaki to chyba jednak przez "rz", bo to sie chyba na parze robi...
przepraszam za błąd.

1. Data: 2003-09-08 20:51:15

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co słyszałam to jest zwykłe drożdżowe ciasto tyle, ze gotowane na
parze.
Tak twierdzi moja koleżanka, której mama jest rdzenną Słowaczką. Muszę
kiedyś wziąc przepis. Można też metodą prób i błędów.

1. Data: 2003-09-09 09:17:38

Temat: Re: knedle słowackie/pażaki
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

sheep wrote:
> Czy ktoś wie jak sie robi takie
> pażaki? chodzi mi o dokładny przepis (składniki + proporcje)

a moze by tak zajrzec do google :) ale masz tu:

http://tinylink.com/?WMfWKUtG0

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-11 09:03:22

Od: "sheep" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> a moze by tak zajrzec do google :) ale masz tu:
>
> http://tinylink.com/?WMfWKUtG0
>
> wiku
> --

szukałam w googlu i nic (może nie umiem... ), a jak klikam ten link to sie
pojawia:
Sorry, this Tinylink is not valid; please check again.
wiec jak na razie nie mam przepisu.
jeśli ktoś mnie nim uraczy, będe bardzio wdzięczna.

pozdrawiam
Sheep

tort
Jak przygotować ośmiornice?