totalne chroniczne zmeczenie

1. Data: 2005-09-11 16:52:03

Temat: totalne chroniczne zmeczenie
Od: "e_Jan" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cierpie na totalne chroniczne zmeczenie.
Nie mam sily na wykonywanie prostych czynnosci. Kazda rzecz meczy mnie
niesamowicie.
Pozatym wiekszosc wynikow w normie poza podwyzszona bilirubina ok. 2.0
Bralem juz nawet antydepresanty (bioxetin, afobam , coaxil) ale
bezskutecznie.
W zasadzie od conajmniej 10 lat nie czulem sie wypoczety i w pelni sil. Mam
30 lat i nic mi sie nie chce.
Duzo pracuje przy komputerach. Po pracy wracam wypompowany z wszelkich sil.

2. Data: 2005-09-11 17:29:43

Temat: Re: totalne chroniczne zmeczenie
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Sep 2005 18:52:03 +0200, "e_Jan" <d...@N...gazeta.pl> wrote:

[ciah]

heh

Jestem lekarzem i miałem to samo.
Praca , praca , dyżury.
Po pracy wypompowany , w fotelu książka albo TV.

Teraz robię cos innego.
Zanim wróce do domu - prosto z pracy ->
pływalnia - godzinę.
Kolacja leciutka - najczęściej warzywka z tuńczykiem.
Przed snem spacer.

Efekty widać już po 2-3 tygodniach.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

3. Data: 2005-09-11 18:43:58

Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skad ja to znam. Pracuje jako informatyk i mialem to samo. Na szczescie gdy
pojawily sie pierwsze oznaki wypalenia, tak jak moj przedmowca zmienilem
tryb zycia i przeszlo po kilku tygodniach.
Takze polecam duzo sportu (min 1h dziennie), dobra dieta i pielegnowanie
swojego hobby. Nie pomoze od razu, ale po kilku tygodniach, miesiacach
powinno byc lepiej.

4. Data: 2005-09-12 00:45:21

Od: Turbos10 wieczniezywy <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:dg1tsk$io$1@julia.coi.pw.edu.pl>
Robert napisał(a):

> [...]
> pielegnowanie
> swojego hobby. Nie pomoze od razu, ale po kilku tygodniach,

Moim zdaniem to jest wina monitorow.

5. Data: 2005-09-13 15:44:08

Od: "Ber45" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WHY??????????//

Użytkownik "Turbos10 wieczniezywy" <a...@a...pl> napisał w
wiadomości news:Xns96CF1C0909A3Eturbos10megastar@127.0.0.1...

6. Data: 2005-09-20 12:53:12

Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
mam coś podobnego - od jakiegoś tygodnia, półtora jestem praktycznie od
momentu podniesienia się z łóżka zmęczony. Trudno mi wykonywać nawet
czynności w pracy (też pracuje przy komputerze). Towarzyszy temu
rozdrażnienie, poddenerwowanie, senność i osłabienie odporności organizmu.
Czy powinienem zgłosić się do lekarza? Mój wiek to 21 lat.

Pozdrawiam:
Marcel

7. Data: 2005-09-20 16:56:43

Od: "Sarcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto udać się do lekarza. Przyczyn może być wiele np. zaburzenia
hormonalne, wysoki poziom stresu też prowadzi do spadku odporności - ja
miałam takie same objawy. Ponieważ zbliżająca sie jesień niesie ryzyko
zachorowań warto łykać np rutinoscorbin lub prepararat witaminowy jak
również dużą ilość magnezu w kapsułkach - np Magnefar B6.
Pozdrawiam i życzę powrotu sił

8. Data: 2005-10-26 20:16:42

Od: "Paweł" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Mam
> 30 lat i nic mi sie nie chce.
> Duzo pracuje przy komputerach. Po pracy wracam wypompowany z wszelkich

Witam!
Moje ostatnie 10 lat wygladalo podobnie. Tez cieżko mi sie do czegokolwiek
zebrac.
Jestem na 4 roku informatyki. Uprawiam dużo sportu. Napewno to bardzo pomaga
ale tez ciagle czuje sie zmeczony.

9. Data: 2005-10-27 16:07:34

Od: "MP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cierpie na totalne chroniczne zmeczenie.
Ja też
> Bralem juz nawet antydepresanty (bioxetin, afobam , coaxil) ale
> bezskutecznie.
Ja też
> Duzo pracuje przy komputerach. Po pracy wracam wypompowany z wszelkich sil.
Ja też

Myślę że ważne jest żeby zadbać o sen, wcześnie chodzić spać.
Jedz dużo owoców.

10. Data: 2005-11-03 12:08:55

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> Jedz dużo owoców.

> Zdrowe odżywianie, sport i sen najważniejszymi czynnikami zapewniającymi
> spokój. Spróbuj popołudniu wybrać się na spacer, lub na basen popływać,
> troszkę ruchu może zdziałać cuda. Polecam pływanie ze względu na siedzący
> tryb pracy, doda Ci sił i energii wbrew pozorom, że po wysiłku bedzie się
> zmęczonym. Na mnie to zawsze działa po pływaniu czuję się jak
> nowonarodzona. Poza tym jedz dużo warzyw nie gotowanych, pieczywo
> pełnoziarniste, mało tłuste potrawy, dużo ryb i twarogi a będziesz pełen

zabieg nastawienia nosa
Harmonet - 1x21 vs 3x21
Metoda Ilizarowa
borelioza a wyniki