Re: totalne chroniczne zmeczenie

From: "gawdzik" <g...@l...edu.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: totalne chroniczne zmeczenie
Date: Tue, 20 Sep 2005 14:53:12 +0200

Cześć,
mam coś podobnego - od jakiegoś tygodnia, półtora jestem praktycznie od
momentu podniesienia się z łóżka zmęczony. Trudno mi wykonywać nawet
czynności w pracy (też pracuje przy komputerze). Towarzyszy temu
rozdrażnienie, poddenerwowanie, senność i osłabienie odporności organizmu.
Czy powinienem zgłosić się do lekarza? Mój wiek to 21 lat.

Pozdrawiam:
Marcel

Użytkownik "e_Jan" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Cierpie na totalne chroniczne zmeczenie.
> Nie mam sily na wykonywanie prostych czynnosci. Kazda rzecz meczy mnie
> niesamowicie.
> Pozatym wiekszosc wynikow w normie poza podwyzszona bilirubina ok. 2.0
> Bralem juz nawet antydepresanty (bioxetin, afobam , coaxil) ale
> bezskutecznie.
> W zasadzie od conajmniej 10 lat nie czulem sie wypoczety i w pelni sil.
Mam