tradzik

1. Data: 2004-01-15 17:18:29

Temat: tradzik
Od: Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com> szukaj wiadomości tego autora

witam

czym mozna zaleczyc nagly przyplyw wiekszej ilosci syfof na twarzy? chodzi
mi glownie o liste specyfikow, w ktorej powinienem sie zaopatrzyc
(powiedzmy jakis srodek myjacy + tonik). nie pytalbym o to, jednakze nigdy
nie mialem z tym wiekszych problemow. kiedys uzywalem serie "anty",
bodajrze firmy Soraja.

z gory dziekuje za odpowiedz

pozdrawiam

michal

2. Data: 2004-01-15 17:20:57

Temat: Re: tradzik
Od: "Jacek Bukowski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uzywam punktowo pasty do mycia zebów..Colgate(nie reklamuje) i po 1 nocy
jest tak ze moge latwo takiego syfa usunac

3. Data: 2004-01-15 18:14:34

Od: Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com> szukaj wiadomości tego autora

czw 15. stycznia 2004 18:20, codzienna monotonie zaklucil(-a) Jacek
Bukowski:

> ja uzywam punktowo pasty do mycia zebów..Colgate(nie reklamuje) i po 1
> nocy jest tak ze moge latwo takiego syfa usunac

Dziekuje za odpowiedz, na pewno sprobuje pasta Colgate usunac istniejace
"obiekty" [; jednakze madry Polak po szkodzie, a ja chce byc madry Polak
przed szkoda, totez pragne zabezpieczyc sie przed wystapieniem kojelnych
intruzow, bo zauwazylem, ze skora na moim czole ma takie male zaczatki
syfow.
w zwiazku z powyzszym pragne dowiedziec sie jakie sa aktualne specyfiki oraz
orientacyjne ceny tychze.

dziekuje za szybki odzew

Michal

4. Data: 2004-01-15 18:14:51

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Rzemieniecki" <m...@i...gonna.change.this.someday.com>
napisał w wiadomości news:bu6l28$og1$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...

> w zwiazku z powyzszym pragne dowiedziec sie jakie sa aktualne specyfiki
> [...]

Temat trądzika już się pojawił (poszukaj w poniższych postach), ale co tam
powtórzę ci linki:
http://www.pwsz.krosno.pl/~henroz/PRYSZCZE2002_kosme
tyki.htm
http://www.bio-med.pl/oil-frelotion.html
Pzdr. Iwona

5. Data: 2004-01-15 19:43:37

Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com> w
wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:bu6hp3$d7p$...@b...bsk.vectranet.pl...
> [...]
> (powiedzmy jakis srodek myjacy + tonik). nie pytalbym o to, jednakze nigdy
> nie mialem z tym wiekszych problemow. kiedys uzywalem serie "anty",

miejscowo Benzacne zel (5% lub mocniejszy 10%) tonik do przemywania
Benzacne, do mycia kazdy zel do mycia twarzy dla skory tradzikowej (w Avonie
seria Cleaskin)

6. Data: 2004-01-15 20:34:07

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaopatrzyc (powiedzmy jakis srodek myjacy + tonik). nie pytalbym o to,
> jednakze nigdy nie mialem z tym wiekszych problemow. kiedys uzywalem
Zaczne od tego, iz samo stosowanie preparatow (cos do mycia twarzy-
wspominany Avon np.) nie zwalczy "introzow". Musisz zmienic swoja diete
tzn. wymienie Ci kilka prodoktow, ktorych powinienes zmniejszyc ilosc ich
spozywania (troszke nie skladne zdanie, ale nie jestem lekarzem :P ):
- orzechy (ciezko strawne)
- ser zolty (jesc ale w mniejszych ilosciach)
- czekolada, kakao
- napoje "kolorowe", gazowane
- alkochol (przede wszystkim tu chodzi o wodeczke, ale piwko hmmmm ja nie
moglem sie powstrzymac heh)
To tyle, jak wiecej napisze to pewnie tego nie przeczytasz :D

7. Data: 2004-01-15 22:19:55

Od: Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com> szukaj wiadomości tego autora

czw 15. stycznia 2004 19:14, codzienna monotonie zaklucil(-a) Iwona:

> Temat trądzika już się pojawił (poszukaj w poniższych postach), ale co
> [...]

dziekuje i przepraszam za niekompetencje [;

--
Michal

8. Data: 2004-01-15 22:27:24

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał w wiadomości news:bu6l28$og1$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
> czw 15. stycznia 2004 18:20, codzienna monotonie zaklucil(-a) Jacek

Je ze swojej strony moge polecić preparat do mycia twarzy - zamiast mydła
Dermacid lub Lubex (ale ten dość drogi, chyba ponad 30 zł). Potem do
przemywania twarzy tonik - sam używam robionego w aptece (tzw. wodny - w
składzie neomycinium 2% bodajże i coś jeszcze). Na koniec twarz posmarowac
maścią np. Istorexin, Metronidazol, Davercin lub Dalacin T. Rano powtórzyć
czynnosci. Oprócz tego różne witaminki np. A+E, B2, B6, Drożdże. I
oczywisćie odpowiednia dieta - ostre i słodkie won!

Osobiscie poprostu polecma wizytę u jakiegoś dermatologa to poelci dobre
maści i toniki i przepisze na poczatek witaminiki :-)

pozdrawiam
Michał

9. Data: 2004-01-16 07:42:25

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym mozna zaleczyc nagly przyplyw wiekszej ilosci syfof na twarzy?
punktowo np. benzacne (55 lub 10% w zaleznosci od wrazliwosci skóry;
apteka), na cala twarz tonik Lysanel (firma Labolatories SVR, apteka)

10. Data: 2004-01-18 10:22:41

Od: "cisco" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> punktowo np. benzacne (55 lub 10% w zaleznosci od wrazliwosci skóry;
> apteka), na cala twarz tonik Lysanel (firma Labolatories SVR, apteka)

Weź Roaccutane. Od mitów na temat jego szkodliwości bolą mnie uszy już.
Trądzik leczyłem przez 10 lat, bez skutku. Aż wreszcie pewien mądry i
odważny lekarz zapisał mi ten lek. Jedyne czego żałuję to fakt że wszystkie
pi#!@#@! do których chodziłem wcześniej mówiły "że nie czas, że jeszcze by
sie nie odważyły" i stąd mam mnóstwo blizn na twarzy potrądzikowych. Nie
wiem jak długo się leczysz, ale za granicą okres niepowodzenia w leczeniu
2 - letni jest już podstawą do zaaplikowania Roaccutane'u. Skutki uboczne
są, nie ukrywam, ale one MIJAJĄ!!! Głównie chodzi o zaczerwienienie
twarzy i suchość ust ale na suchość ust jest tylko jeden sposób - krem dla
niemowlaków "Bambino". Powodzenia, jeśli kiedykolwiek się zdecydujesz.
Kuracja droga, ale nie będziesz już biegać każdego ranka do lustra liczyć
ile masz nowych syfów na buzi, a to uczucie z pewnością znasz......

potrzebuje wiadomosci !!!
Czym łagodzić alergię na kota?
TSH czy fT4
właściwosci lecznicze ciemnego piwa?