trawa cytrynowa

1. Data: 2005-04-23 17:58:40

Temat: Re: trawa cytrynowa
Od: "www.CyberBiznes.pl" <t...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xmichalx" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
news:d4e1a3$ilu$1@news.onet.pl...
> Kochani w wielu przepisach na dania egzotyczne pojawiaja sie dodatki
> ktorych nie moge dostac ,ostatnio np.trawa cytrynowa .BEde wdzieczny za
> adres sklepu z takimi specyfikami w Lodzi

Jak znajdziesz to ja tez chcetnie kupie...tez z Lodzi

1. Data: 2005-04-23 18:16:44

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-23 20:33:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *xmichalx* skreślił te oto słowa:

> Kochani w wielu przepisach na dania egzotyczne pojawiaja sie dodatki
> ktorych nie moge dostac ,ostatnio np.trawa cytrynowa .BEde wdzieczny za
> adres sklepu z takimi specyfikami w Lodzi

Jeśli macie w Łodzi "Organic Market" - to tam szukajcie.
Organic bywa w centrach handlowych.
--
Lia
Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu.

www.one.org

1. Data: 2005-04-23 18:33:11

Temat: trawa cytrynowa
Od: "xmichalx" <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-04-25 06:53:12

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Kochani w wielu przepisach na dania egzotyczne pojawiaja sie dodatki
> ktorych nie moge dostac ,ostatnio np.trawa cytrynowa .BEde wdzieczny za
> adres sklepu z takimi specyfikami w Lodzi

Ja z racji tego, iż też mam taki sam problem, zastąpiłem (na razie) trawę
cytrynową przyprawą pięciu smaków . Są tam również inne zioła, ale tak się
składa, że w dotychczasowych daniach większość z nich była potrzebna...

Pzdr/Bohdan

"danie na kolanie"
kopytka, leniwe, kluski śląskie
czy sie rozni ricotta od mascapone?