troche glupie pytanie - perfumy

1. Data: 2003-12-08 07:49:01

Temat: Re: troche glupie pytanie - perfumy
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bqkgbs$ssq$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Brat ma wkrotce urodziny i pokatnie dowiedzialam sie ze "chce te nowe
> perfumy H.Bossa".
> Wiecie moze o ktore moze chodzic bo ja troche nie na biezaca, a nie
> chcialabym mu zlych kupic.

Moze juz po zawodach, ale jest jeden, piekny, przepiekny zapach Bossa -
teraz reklamuja, moze jest nowy?? - "Baldessarini". Nazwe ma, moim zdaniem,
beznadziena, bo ciezko ja zapamietac i nie pokrecic. Kupilam dla meza
dezodorant z tej linii, a nazwa mi sprawwia problemy, ech. Zapach piekny,
bardzo meski i subtelny zarazem. Ja polecam :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-08 08:12:47

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Moze juz po zawodach, ale jest jeden, piekny, przepiekny zapach Bossa -
> teraz reklamuja, moze jest nowy?? - "Baldessarini". Nazwe ma, moim
zdaniem,

No i na nim sie skonczylo.
Brat jest amatorem korzennych zapachow, wiec koniec koncow sie zdecydowalam.
nieastety po wizycie w sephorze gdzie cena za 50ml siega 290 zl !!! odbylam
podroz po znajomych allegrowiczach i czekam na przesylke 75ml za 170 zl.

m.
z rana po weekendowym lazeniu po sklepach

1. Data: 2003-12-08 16:35:17

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Dec 2003 09:12:47 +0100, magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
wrote:

[...]

hm. na pewno oryginalne? ;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-09 07:49:16

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

> [...]
odbylam
> : podroz po znajomych allegrowiczach i czekam na przesylke 75ml za 170

tak.
kupowalam juz od tej osoby 2x i zawsze byly to oryginaly.
Jestem pewna bo zostawilam sobie puste butelki po wodach kupionych w empiku
i wizualnie i zapachowo sa identyczne.

m.

testy skory
chwale - YR i Soraya