trochę mącenia z rana, jak smietana...

221. Data: 2010-01-17 20:45:10

Temat: Re: trochę mącenia z rana, jak smietana...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> Jak to bedzie psychiatropatką czy psycholopatka?

No tak jak ja.... psychotriopatką.

Qra, psycho....i tak dalej

222. Data: 2010-01-17 20:48:38

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 21:32, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Qrczak" <q...@g...pl>news:hivr91$ofa$1@inews.gazeta.pl...

> Od 18:00 do teraz 21:30 napisałaś i wysłałaś 31 postów.
> Naprawdę to wszystko czytasz i nic Ci się nie dzieje??? ;-)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

A Tobie sie dziej? DrogiGenialnFenomenalny
DowcipnySzczeryUkochanyZyczliwy itditditd
Edwardzie?
Myślałam, ze Ty jestes ponad chamstwem i obłudą w
dawaniu i baraniu
___
Iza

223. Data: 2010-01-17 20:57:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> Od 18:00 do teraz 21:30 napisałaś i wysłałaś 31 postów.
> Naprawdę to wszystko czytasz i nic Ci się nie dzieje??? ;-)

A Ty ile postów wysłałeś od piątku?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

224. Data: 2010-01-17 21:24:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>

> A Ty ile postów wysłałeś od piątku?
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

A z sensem czy bez? O które posty pytasz? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

225. Data: 2010-01-17 21:28:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net>

> Szkoda słów na nią.
> Ta kobieta jest tak prosta i ograniczona,
> że nawet nie rozumie co to jest tak, czy chociażby przyzwoitość.
> Napisać coś do niej, to tylko dać jej okazję do kolejny popisów głupotą.
> ENder

Chciałem żeby na chwilę się zatrzymała, póki nie jest za późno ;D
Ed

226. Data: 2010-01-17 21:32:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 17-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

no to daj se siana.

--

Jak chłop nie je miętki, nie gamoń, nie pizda,
To na przemijanie chłop takowy gwizda

227. Data: 2010-01-17 21:32:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 17-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Ja się wtedy zawsze zastanawiałam, jakim cudem on chodzi. Ten lisek.

widzisz, jedni się bawią, a inni zastanawiają.

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

228. Data: 2010-01-17 21:36:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 17-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Mieszkańcy kaefa! Musimy się z-mobi-lizo-wać!

czy ja mogę się w takim razie uprzednio rozochocić?

229. Data: 2010-01-17 21:36:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 17-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> A ja mam do Ciebie pytanie- własciwie z innej grupy. Można napisać na priv?

nie no co ty, nie przenoście nam grupy na komunikatory!

--

kiedyś to były sygnaturki!

230. Data: 2010-01-17 21:38:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 17-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie Iza <f...@o...pl> tak oto plecie:

> No tak jak ja.... psychotriopatką.
>
> Qra, psycho....i tak dalej

nie wiem o co kaman, ale mi psychopatriotka pasuje

--

Łej, hej, chłopcze do rej
Puszczaj fiuta, wciągaj buta

CIEKAWE...