tuja przesadzanie

1. Data: 2012-09-16 20:10:17

Temat: tuja przesadzanie
Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jaka jest szansza na przesadzenie 6-7letnich tuji tak by przeżyły?
Wiem że sa firmy, które moga to zrobić ale taka opcja nie wchodzi w gre ze
wzgledu na koszty.
Tuje sa posadzone co około metr.

Jak w takich iglakach rozchodzą się korzenie? - na boki, czy w głąb?

Chodzi o te w oddali - chciałbym je posadzić w miejsce robienia zdjęcia z
racji konieczności przesunęcia płotu:
http://imageshack.us/a/img36/8676/pict3254r.jpg

http://imageshack.us/a/img706/5121/pict1516a.jpg

---
uciu

2. Data: 2012-09-17 17:25:24

Temat: Re: tuja przesadzanie
Od: Gabriela <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-16 22:10, uciu pisze:
> [...]
>
> Jak w takich iglakach rozchodzą się korzenie? - na boki, czy w głąb?
>
> Chodzi o te w oddali - chciałbym je posadzić w miejsce robienia zdjęcia

balokonowe na zimę
Zaraza ziemniaczana a kompost
Poznań lub Gniezno ale tanio
ciekawa konstatacja