tusze

1. Data: 2003-07-11 21:28:27

Temat: Re: tusze
Od: "sabriel" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kanapka <k...@p...com> napisał(a):

> witam wszystkich
> mam pewien problem z tuszami, a raczej z ich nadmiarem w sklepach. byłam
> dzis w rossmanie i az dostałam oczoplšsu!! kazda firma ma po kilka
rodzajów,
> ksztautów, kolorów! wydłuzajace, podkrecajace! makabra! poradzcie mi jaki
> tusz kupic. nie znosze gdy mam posklejane rzesy albo tusz sie rozmazuje....
> uzywam teraz tuszu avonu ale chciałabym sprobowac czegos nowego
>
> dzieki i pozdrawiam
> kanapka

Tusze, ktore najlepiej lubie to:
-Bourjois- Volum Glamour- bardzo trwaly, jeszcze nigdy nie mialam tak
trwalego tuszu,pieknie pogrubia i wydluza rzesy,nie rozmazuje sie,trzyma
caly dzien.
-Maybelline-Soft and Fuln, a takze Express Volum curved - bardzo trwale,
ladnie pogrubiaja rzesy,rozdzielaja je, a ten drugi jeszcze podkreca.
-Max factor- More Lashes-pogrubia,rozdziela rzesy, trzyma sie caly dzien,
nie rozmazuje,tylko szybko jakos mi wysechl

1. Data: 2003-07-22 12:46:20

Od: "kanapka" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za opinie.
kupie chyba Bourjois skoro tak go zachwalacie.
pozdrawiam
kanapka

1. Data: 2003-07-22 19:59:00

Od: "Kropka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi najbardziej podchodzi z Maybelline - Full & Soft
Pogrubia rzęsy i nie skleja ich. Dla mnie nie ma lepszego tuszu (a
wypróbowałam wiele).
Naprawde polecam.

1. Data: 2003-09-18 11:13:49

Od: "ZSP - test" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kanapka <k...@p...com> napisał(-a):

> [...]
> makabra! poradzcie mi jaki tusz kupic. nie znosze gdy mam posklejane
> rzesy albo tusz sie rozmazuje.... uzywam teraz tuszu avonu ale

A my polecamy bardzo MaxFactor 2000 kalorii. Jest super wydłuża i
podkręca. Podkreśla fajnie też oczy.

Pozdrawiam.

--
ZSP - test