tzw."pajączki"

1. Data: 2003-05-05 19:08:53

Temat: tzw."pajączki"
Od: "kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

J.w. - oto mój problem... Jest ich coraz więcej głównie na udach i łydkach.
Wygląda paskudnie zwłaszcza latem.
Mam pytanie: jakie są obecnie metody i ich skuteczność w walce z
pękającymi naczynkami? Dodam że łykam rutinoscorbin, unikam sauny, solarium
itp. a rodzice mają ten sam problem, choć mama po urodzeniu 2 dzieci ma
niewiele więcej tych paskudnych żyłek :/
Interesują mnie metody raczej chirurgiczne bo w rutinoscorbin, kasztanowiec
itp. juz (na tym etapie) nie wierzę.
pozdrawiam - kinga

2. Data: 2003-05-05 19:44:54

Temat: Re: tzw."pajączki"
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niewiele więcej tych paskudnych żyłek :/
> Interesują mnie metody raczej chirurgiczne bo w rutinoscorbin,

to nie sa pekajace naczynka tylko poszerzone zyly srodskorne (fachowo
teleangiektazje)
jesli chodzi o usuwanie istniejacych to dosc skuteczna jest skleroterapia
(obliteracja) i w przypadku teleangiektazji obarczona znikoma iloscia
powiklan
odrebna kwestia pozostaje profilaktyka powstawania nowych, ale to jak
rozumie, chyba juz wiesz

radiologia-egzamin-spam troche
głos. jak przywrócić czystość?
Kawa organiczna
O potrzebie umiaru (być może OT)
Drozdzyca organizmu - kilka pytan (dlugie)