uciążliwy hałas - POMOCY

1. Data: 2004-11-29 21:29:57

Temat: Re: uciążliwy hałas - POMOCY
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Nov 2004 09:13:47 +0100, Marta W. napisał(a):

> Jakos nie wyobrazam sobie zeby halas dochodzacy z pianina przez sciane byl
> "niesamowity". U nas za sciana mieszka studentka szkoly muzycznej, tez
> ciagle gra na pianinie i halas nie jest "niesamowity". Calkiem milo sie
> slucha tej muzyczki.

Ja mam taką pianistkę nad głową. Od miesiąca już tłucze
z uczennicami/uczniami kolędy. W baaardzo kiepskim stylu.
To chyba jakieś przedszkolaki albo co?
Gdyby żona pozwoliła, to bym ci dał kilka dni
pomieszkać u mnie :) Może (na pewno) zmieniłabyś zdanie.

Pozdrawiam
Miroo

1. Data: 2004-11-29 21:59:37

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To chyba jakieś przedszkolaki albo co?
> Gdyby żona pozwoliła, to bym ci dał kilka dni
> pomieszkać u mnie :) Może (na pewno) zmieniłabyś zdanie.

Musze przyznac ze przedszkolaki cwiczace koledy to cos innego niz prawdziwa
pianistka:-)

Marta

1. Data: 2004-12-03 19:53:34

Od: "s0ze" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s0ze <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Proszę o pomoc ludzi, którzy wiedzą lub którzy już przechodzili takie rzeczy.
>
> Mam sąsiadkę, która urządziła sobie salę do ćwiczeń na fotepianie w pokoju,
> który sąsiaduje niemal z całym naszym mieszkanie. Mimo, że (jak ona twierdzi)
> wyciszyła ten pokój to hałasy dochodzący jest niesamowity. Często pracuję w
> nocy i w dzień potrzebuję się wyspać. Bez stoperów nawet nie mogę zmróżyć oka.
> Dla przykładu powiem, że dziś grała od 10:30 z przerwami do 20:15 razem pewnie
> z 7 godzin.... (nie ma dla niej dnia święta czy niedzieli bez grania...
> [...]
[ciach]

Witam,
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Postaram się opisać jak dalej potoczą się losy tej sprawy.
Dziękuję wszystkim i pozdrawiam,
Soze

Ile waży pralka ?
Stolarz poszukiwany do wykonania stolu i krzeselek - Slask
nietypowy problem z kominkiem
izolacja
Zatrzymany licznik elektryczny