ugryziony od wewnatrz policzek

1. Data: 2009-07-09 17:43:31

Temat: ugryziony od wewnatrz policzek
Od: " " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

co zrobic, zeby przyspieszyc gojenie?

2. Data: 2009-07-09 20:25:00

Temat: Re: ugryziony od wewnatrz policzek
Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie w aptece Dentosept A, od biedy płucz dziób szałwią, rumiankiem lub
gorzką herbatą...

- Harry

3. Data: 2009-07-10 06:59:12

Od: "marekjan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> co zrobic, zeby przyspieszyc gojenie?

Sachol żel (bez recepty).

4. Data: 2009-07-10 18:16:19

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2009 17:43:31 +0000 (UTC), jakże pięknego
" " <b...@W...gazeta.pl> wystukał co zawarte poniżej:

: co zrobic, zeby przyspieszyc gojenie?

Płukaj ranę moczem.

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

5. Data: 2009-07-10 19:44:56

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-07-10 21:34:50

Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Początkowy. Obowiązkowo. Tylko absolutnie nie swój tylko jakiejś młodej
dziewicy podawany "bezpośrednio". Wszak zbyt długie leżenie moczu psuje jego
właściowości :) Więc najlepiej prosto ze źródła :)

A na serio to sachol z apteki i ze 2 dni cierpliwości.

--
Pawełj

7. Data: 2009-07-11 07:11:18

Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Początkowy. Obowiązkowo. Tylko absolutnie nie swój tylko jakiejś młodej
> dziewicy podawany "bezpośrednio". Wszak zbyt długie leżenie moczu psuje jego
> właściowości :) Więc najlepiej prosto ze źródła :)

az taka wygimnatykowana to nie jestem :D:D:D

8. Data: 2009-07-11 07:12:08

Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za wszystkie rady. a sachol to nie jest jakis ostry, ze bedzie
pieklo? musze go miec na stale w apteczce.

9. Data: 2009-07-11 08:06:15

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sachol jest dobry, choć zdania są podzielone i jedni mówią, że za słaby, a inni,
że jest OK. Jednak spotkane przeze mnie przypadki były trochę bardziej
skomplikowane od Twojego i szczerze proponuję nie uciekać się w tym przypadku do
aż takiej "chemii". Dentosept A, który bez recepty kupisz w aptece, jest lekiem
naturalnym, który w zupełności tu wystarczy. Tak samo jak herbatki rumiankowe
czy szałwiowe. Ja mimo wszystko polecam działanie bardziej naturalne, a sam
Sachol zostawiłbym na coś bardziej skomplikowanego. Ale wybór należy do Ciebie -
po Sacholu oczywiście nie umrzesz ;-)

- Harry

10. Data: 2009-07-11 11:05:30

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@W...gazeta.pl pisze:
> co zrobic, zeby przyspieszyc gojenie?

Pić tylko zimną wodę (temp pokojowa), nic nie pic ani nie jeść gorącego
przez 2 dni. Ciepłe potrawy i napoje dopiero 3 dnia. Jeść (aż do
zagojenia) powinieneś tylko miękkie potrawy, a żadnych drażniących
twardych typu orzechy itp.
Powinno się samo zagoić bez problemu w 3 dni. Sachole i inne specyfiki
bym sobie odpuścił jak jest tylko ranka od ugryzienia. Płukanie ziołami
lekkimi jak najbardziej tak, jeżeli masz chęć ranę tak celebrować :>

STranger
GG 2605926

Kręgosłup szyjny - od czego zacząć?
Pytanie o wyniki posiewu.