ugryziony od wewnatrz policzek

11. Data: 2009-07-11 11:13:40

Temat: Re: ugryziony od wewnatrz policzek
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@N...gazeta.pl pisze:

> az taka wygimnatykowana to nie jestem :D:D:D

LOL :>>
to poproś kogoś o pomoc ;)

P.S.
tak, a propos właściwości leczniczych moczu. :)
Mój pradziadek mi kiedyś opowiadał jak byłem kilkuletnim brzdącem, że
gdy jego koń był ranny w nogę w czasie 1 wojny światowej to zastosował z
braku środków opatrunkowych metodę naturalną jakiej go nauczył z kolei
jego dziadek. Nasiusiał na ranę na nodze konia i w ten sposób oczyścił
ją z ziemi, piasku itp. Tak kilka razy robił, a rana się ładnie goiła a
była ponoć dość głęboka, rozległa. Koń przeżył, wszystko się dobrze
zagoiło. Mocz ma JAKIEŚ właściwości dezynfekujące zapewne...(?)

STranger
GG 2605926

12. Data: 2009-07-11 11:25:18

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@N...gazeta.pl pisze:
> dziekuje za wszystkie rady. a sachol to nie jest jakis ostry, ze bedzie
> pieklo? musze go miec na stale w apteczce.

Bardzo dobry w smaku (anyżek), skuteczny. Trzeba mieć w apteczce domowej.

--
animka

13. Data: 2009-07-11 11:31:55

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lip, 13:13, STranger <p...@b...pl> wrote:

> [...]
> była ponoć dość głęboka, rozległa. Koń przeżył, wszystko się dobrze
> zagoiło. Mocz ma JAKIEŚ właściwości dezynfekujące zapewne...(?)

...Tak ma ,można swój ponoć nawet pić, ale w tym celu należy przez
kilka dni nic nie jeść i nie pić oprócz wody a kiedy mocz pozbawi się
barwnika,,, to wtedy heja :) ponoć skuteczne,,, nie wiem, nie
próbowałam.
Cóż na przestrzeni wieków ludzie leczyli się różnymi wynalazkami np.
Egipscy medycy na rany stosowali mieszaninę kału i różnych
substancji,,,, to dopiero medycyna empiryczna,,,, hehehe ;D
pozdrówko
-aszheri-

2515435

14. Data: 2009-07-11 11:50:48

Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger <p...@b...pl> napisał(a):

> LOL :>>
> to poproś kogoś o pomoc ;)

szybciej mi sie samo zagoi, niz uprosze jakas mloda dziewice o taka
przysluge:D:D:D

15. Data: 2009-07-11 11:51:04

Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2009-07-11 12:16:05

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lip, 13:51, " " <b...@N...gazeta.pl> wrote:

> szybciej mi sie samo zagoi, niz uprosze jakas mloda dziewice o taka
> przysluge:D:D:D

...młoda i do tego dziewica pojęcie relatywne ,,,,hahaha,,,chyba że
10letnia

Kręgosłup szyjny - od czego zacząć?
Pytanie o wyniki posiewu.
Brodawczaki krtani u dzieci.