ukorzenianie jalowca pospolitego

21. Data: 2014-05-05 08:27:35

Temat: Re: ukorzenianie jalowca pospolitego
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 maja 2014 17:37:11 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Chodziło mi o odmianę - czy odmianowy :-D

No to właśnie za szlachetnie mi wygląda na dziki. Odmiana - nie mam pojęcia,
poprzedni właściciele domu nie uwzględnili go w opisie :-)

Ania

22. Data: 2014-05-05 19:43:56

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą - może wiek dodał mu szlachetności... Ma ze 4 metry co najmniej, i zacny
obwód w pasie...

Ania

23. Data: 2014-05-05 20:42:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 May 2014 10:43:56 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Zresztą - może wiek dodał mu szlachetności... Ma ze 4 metry co najmniej, i zacny
obwód w pasie...

A jaki by tam nie był, odmianowy czy nie, masz skarb przy domu :-)

Sciadopitys verticillata
Przyspieszyło?
Banda
Setki kopczyków - znika trawnik