ukorzenianie liściastych

1. Data: 2000-08-03 04:35:56

Temat: ukorzenianie liściastych
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Kończy się termin rozmnażania roślin liściastych przez ukorzenianie.
Najwyższa pora, jeżeli ktoś ma zamiar próbować.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-08-03 15:39:27

Temat: Re: ukorzenianie liściastych
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote in message
> Kończy się termin rozmnażania roślin liściastych przez ukorzenianie.
> Najwyższa pora, jeżeli ktoś ma zamiar próbować.

U mnie sie dopiero zaczyna, konczy w grudniu ;)

AO

3. Data: 2000-08-04 04:51:10

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <o...@p...com> napisał w wiadomości
> U mnie sie dopiero zaczyna, konczy w grudniu ;)

Uściślę więc swoją wypowiedź.
Kończy się czas ukorzeniania sadzonek półzdrewniałych. Może mniej jest tutaj
ważny kalendarz, a bardziej stan pędów pobieranych do mnożenia. Ich
dojrzałość do ukorzeniania poznaje się po zdrewnieniu (sztywności).
Termin podany przez Ciebie to czas rozmnażania iglastych chociaż, jeżeli
jest taka konieczność (np. odłamana gałąź) to udaje się to w ciągu całego
roku.
Jeżeli półzdrewniałe ukorzeniasz w grudniu i to Ci się udaje, to masz rację
że robisz to w tym terminie :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-08-04 07:11:50

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> wrote in message
>
> U mnie sie dopiero zaczyna, konczy w grudniu ;)
>
> AO

No to jak jest wlasciwie?
Mam grac czy nie? ;-)))
Juras

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-08-11 09:19:43

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuje po raz trzeci, ale juz nie bede sie rozpisywal...

Oczywiscie masz racje Krzysztofie! (jak zwykle).

Ja sie po prostu nie wyrabiam w terminie "towarowym" bo walcze w tym czasie
o przetrwanie swojej kolekcji w doniczkach, studnia mi wystarcza do
podlewania.

Popedu do rozmnazania roslin nabieram dopiero w drugiej fazie wzrostu na
widoch jedrnych pedow.

Pozdrawiam
AO

> [...]
> roku.
> Jeżeli półzdrewniałe ukorzeniasz w grudniu i to Ci się udaje, to masz

kwitnący hiacynt wodny
Żółte liście rododendrona
Leszczyna
Datura/Brugmansia