wszystko sie wydało Bogu R.

1. Data: 2000-08-03 06:03:51

Temat: wszystko sie wydało Bogu R.
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko się wydało. Ci co byli w ogrodzie Bogusława Radzimirskiego
zachwycali się nasadzeniami Bogu R.
Chwalili Bogu to, Bogu tamto.
Trzeba było artykułu w "Polityce", aby wszyscy grupowicze nie bywający w ich
ogrodzie, dowiedzieli się, że swój udział w sukces ogrodu ma też Grażyna
Radzimirska.
Widać na zdjęciach ile pracy wymaga utrzymanie takiego ogrodu.
Wolałabym więcej zdjęć na stronach tej "Polityki", a mniej tekstu.
Nie widzę natomiast zapowiadanego zdjęcia Pawła S.
Pozdrawiam Krystyna.

--
Chcesz się dowiedzieć o papugach Nimfach
czytaj na http://www.emernet.pl/nimfy

2. Data: 2000-08-04 04:54:32

Temat: Re: wszystko sie wydało Bogu R.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie widzę natomiast zapowiadanego zdjęcia Pawła S.

Nie rozumiem. Czy Paweł S. robi zdjęcia czy pozuje do zdjęć? Ktoś pisał, że
tym drugim się sprawdził.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-08-04 21:22:25

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje, ze ktos wreszcie zauwazyl i moj wklad. Symptomatyczne, ze nie byl
to zaden mezczyzna "na grupie", jak to sie u was mowi. Spodziewalam sie, ze
przynajmniej ci, ktorzy odwiedzili nasz ogrod, zarejestruja obecnosc w nim
kobiecej reki. Nie po raz pierwszy nie docenilam meskiego egocentryzmu.
Dziekuje Krysiu.
Pozdrawiam wszystkie grupowiczki ... i grupowiczow mimo wszystko także.
Grazyna Radzimierska.

Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

4. Data: 2000-08-06 04:22:56

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> Dziekuje, ze ktos wreszcie zauwazyl i moj wkład.

Ja "zauważyłem" Ciebie jako coś najciekawszego i najpiękniejszego zbiorze
Bogusława.
(Nie jestem pewny czy nie popełniam nietaktu bo może uważasz Bogu za element
Twojego zbioru.)
Pomyślałem sobie, że Bogusław o Ciebie dba i pielęgnuje Ciebie najlepiej ze
wszystkiego co posiada. Nie dopuszczam możliwości abyś musiała sama zajmować
się ogrodem. Wystarczy, że popatrzysz i wszystko zakwita :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-08-06 16:42:40

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Grazyna
A ja chcialam Ciebie zapytac ile czasu Ty poswiecasz ogrodowi, bo na pewno
wymaga on duzo pracy.
I dlaczego wlasnie skalniak, od razu go urzadzaliscie, czy najpierw byl to
zwykly ogrod?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

6. Data: 2000-08-07 11:14:25

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kobiecej reki. Nie po raz pierwszy nie docenilam meskiego egocentryzmu.

Wrrrrrrrrrrr ;-)
Co do wkladu to Boguslaw powiedzial, ze do skalniaka nie dopuszcza
nikogo, nawet zona nie moze jednej roslinki wyrwac. Stad moze wrazenie
na grupie, ze za ogrod chwalilismy tylko Boguslawa. Twoj jest ponoc
ogrodek zielny (tak przynajmniej powiadal Bogu). Co do reszty jakos ja
sie nie zainteresowalem, ale ze calosc to WASZ ogrod to dla mnie bylo
pewne od poczatku.
Poza tym nie wiedzialem, ze tez czytujesz grupe ;-)

> Dziekuje Krysiu.

Dodaj "z-et" a sie uklonie :-)

> Pozdrawiam wszystkie grupowiczki ... i grupowiczow mimo wszystko także.

No to klaniam sie :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

7. Data: 2000-08-07 23:37:20

Temat: Odp: wszystko sie wydało Bogu R.
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spodziewalam sie, ze> przynajmniej ci, ktorzy odwiedzili nasz ogrod,
zarejestruja obecnosc w nim> kobiecej reki.

Moim zdaniem przewagę męskiej ręki widać tym bardziej im dalej od ogródka
ziołowego:-)
Jeśli już obgadujemy kobiece i męskie ręce w ogrodach grupowiczów, to
znaczną przewagę kobiecej ręki widać w ogrodzie u Wilków, a równowagę
kończyn u Marusińskich i Mikuckich (przy domu).

:-)Jakie ego, taki centryzm - nie uważam, aby to była cecha typowo męska:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl