ulepszane próbki

1. Data: 2005-02-25 13:56:54

Temat: ulepszane próbki
Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę razy ten temat był już poruszany, więc choć stary, może
kogoś zainteresuje:
"Wśród 130 ankietowanych anonimowo firm FMCG cztery przyznały się do tego, że
próbki dołączane do czasopism dla kobiet i rozdawane w różnych promocjach nie
odpowiadają do końca temu, co klientki mogą znaleźć w sklepie."
Reszta:
http://www.pwcglobal.com/pl/pol/ins-sol/issues/calne
t/#p1

1. Data: 2005-02-25 14:08:55

Temat: Re: ulepszane próbki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

asias napisał(a):
> [...]
> próbki dołączane do czasopism dla kobiet i rozdawane w różnych promocjach nie
> odpowiadają do końca temu, co klientki mogą znaleźć w sklepie."

Daje się zauważyć. Ciekawe, czy testery perfum tez są ulepszane. Bo
jakoś zawsze testowe psiknięcie dłużej mi pachnie :-).

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-02-25 15:59:44

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daje się zauważyć. Ciekawe, czy testery perfum tez są ulepszane. Bo
> jakoś zawsze testowe psiknięcie dłużej mi pachnie :-).

nie sa.
Imo zludzenie. Zreszta bylo juz o tym. Nie ma osobnej lini produkcyjnej
testerów. Nieraz zreszta zostaja nimi normalne, pelnowymiarowe butelki
poczatkowo przeznaczone do regularnej sprzedazy z powodu wyczerpania
testera wlasnie.

--

Margaret 600357 m...@p...fm
Przyjaciele polityczni to wrogowie, ktorzy lacza sie dla wspolnego pobicia

1. Data: 2005-02-25 16:03:15

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret"
> Imo zludzenie. Zreszta bylo juz o tym. Nie ma osobnej lini produkcyjnej
Fajnie :-) Klientki twierdzą, że nie ma a producenci anonimowo przyznają,
że i owszem. Otworz oczy :-)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-02-25 16:03:57

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Fajnie :-) Klientki twierdzą, że nie ma a producenci anonimowo przyznają,
> że i owszem. Otworz oczy :-)

tak?
a ile to probek perfum jest dolaczanych do czasopism?
bo z tego co zauwazylam, to glownie podklady, kremy itp.

Margaret 600357 m...@p...fm
Chcesz byc pelna gracji? Oddawaj sie masturbacji.

1. Data: 2005-02-25 16:10:43

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret"
> a ile to probek perfum jest dolaczanych do czasopism?
> bo z tego co zauwazylam, to glownie podklady, kremy itp.

Jesli uprzesz się wierzyć, że podrasowywuje się jedynie próbki
dołączane do gazet, to nikt nie będzie w stanie nic na to poradzić ;-)

1. Data: 2005-02-25 16:15:26

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jesli uprzesz się wierzyć, że podrasowywuje się jedynie próbki
> dołączane do gazet, to nikt nie będzie w stanie nic na to poradzić ;-)

rzadko mam w reku oryginalne probki perfum, z reguly Panie w Sephorze mi
nalewaja. I to nie jest kwestia wiary, po prostu nie czuje roznicy pomiedzy
tymi "nalewanymi" a potem pelnowymiarowym produktem, a wech mam dobry.
ale jezeli Ty "uprzesz sie wierzyc", ze testery musowo sa mocniejsze, to nic
nie poradze.
pzd

Margaret 600357 m...@p...fm
Niejeden stara sie tak upasc, aby przygniesc jak najwieksza ilosc stojacych
pod nim.

1. Data: 2005-02-25 16:19:08

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret"
> rzadko mam w reku oryginalne probki perfum, z reguly Panie w Sephorze mi
> nalewaja.
Nalewają z normalnych flakonów, z których część jest oblepiana
naklejkami testerów i służy do testowania. To oczywiste, że to te
same perfumy, które trafiają do klientów.
Mowa o _prawdziwych_próbkach, produkowanych jako próbki.
Które swoją drogą, dostaję w Sephorze dosyć często.

1. Data: 2005-02-25 16:33:19

Od: "melinda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mowa o _prawdziwych_próbkach, produkowanych jako próbki.
> Które swoją drogą, dostaję w Sephorze dosyć często.

Ja akurat bylam w kilku fabrykach kosmetycznych - m.in. vichy we Francji i
musze Cie zmartwic - niestety maszyny, z których nalewane sa kremy do 50 ml
sloiczkow rowniez sa wykorzystywane do napelniana saszetek i 5 ml tubek
oczywiscie z tym samym kremem.

naprawde nie ma osobnych linii produkcyjnych do probek i pelnowymiarowych
kosmetykow.

Mysle, ze czasmi nie mozna wierzyc we wszystko co w internecie napisza...

1. Data: 2005-02-25 18:05:27

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melinda"
> [...]
> sloiczkow rowniez sa wykorzystywane do napelniana saszetek i 5 ml tubek

ROTFL :-) :-)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

kurs kosmetyczny