ulga remontowo-budowlana

1. Data: 2005-04-25 08:23:48

Temat: ulga remontowo-budowlana
Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

W zeszlym roku kupilem mieszkanie i zrobilem w nim od razu remont.
Czy moge skozystac z ulgi remontowo-budowlanej za 2004 rok?

Z tego co wyczytalem to taka ulga przysluguje podatnikom, ktorzy w
latach 1992-1996 nabyli prawo do odliczenia od dochodu poniesionych
wydatkow. Chcialbym zapytac co oznacza nabycie takich praw?

--
pozdr.
Crisp

2. Data: 2005-04-25 14:00:18

Temat: Re: ulga remontowo-budowlana
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Apr 2005 10:23:48 +0200
crisp <c...@o...pl> wrote:

> W zeszlym roku kupilem mieszkanie i zrobilem w nim od razu remont.
> Czy moge skozystac z ulgi remontowo-budowlanej za 2004 rok?

ulge remontowo budowlana mozna wykorzystac do roku 2005 wlacznie
(czyli wydatki w 2005 tez mozna odliczyc - w rozliczeniu za 2005 rok)

pogooglaj troche - znajdziesz szczegolowe informacje w 10 minut

> Z tego co wyczytalem to taka ulga przysluguje podatnikom, ktorzy w
> latach 1992-1996 nabyli prawo do odliczenia od dochodu poniesionych
> wydatkow. Chcialbym zapytac co oznacza nabycie takich praw?

byc moze to jakas stara ulga - w latach (bodaj) 2003-2004-2005 jest
inna/nowa

Sierp

3. Data: 2005-04-28 21:42:18

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Apr 2005 10:23:48 +0200, crisp napisał(a):

> Z tego co wyczytalem to taka ulga przysluguje podatnikom, ktorzy w
> latach 1992-1996 nabyli prawo do odliczenia od dochodu poniesionych
> wydatkow. Chcialbym zapytac co oznacza nabycie takich praw?

Z ust mi wyjąłes to pytanie. Nigdzie się nie mogę doszukać
co oznacza nabycie praw do tej ulgi.
O ile pamiętam od 2004r. ulge znieśli, ale osoby, które
nabyły do niej prawa moga odliczać przez 3 lata od 2003
roku (czyli do 2005 włącznie).
Czy osoba, która w 2003 lub 2004 roku nie miała jeszcze
mieszkania nabyła prawa do ulgi remontowej i może sobie
odliczyć materiały zakupione w 2005 roku (mieszkanie
też kupione w 2005 roku)?

Pozdrawiam
Miroo

4. Data: 2005-04-29 07:37:15

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Apr 2005 23:42:18 +0200
Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

> [...]
> mieszkania nabyła prawa do ulgi remontowej i może sobie
> odliczyć materiały zakupione w 2005 roku (mieszkanie

tak - mialo tak byc, ale potem byla interpretacja prawa i
wyszlo, ze nie moga zrobic wlasnie w ten sposob - ze wczesniej
uchwalono ulge na lata 2003-2005 i tak juz musi zostac

Sierp

Haki do skrzynek balkonowych
plyta osb a terakota
Lodówka Mińsk 12E - jak odwrócić drzwi?