umywalka wpuszczana w blat

1. Data: 2005-01-08 15:43:26

Temat: umywalka wpuszczana w blat
Od: "Tomek" <t...@r...tl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś z grupowiczów ma w łazience umywalkę zainstalowaną w
blat(wpuszczaną jak zlewozmywak w kuchni). Chciałem się dowiedzieć jak się
go użytkuje jego wady lub zalety

2. Data: 2005-01-10 17:47:27

Temat: Re: umywalka wpuszczana w blat
Od: "m79" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś z grupowiczów ma w łazience umywalkę zainstalowaną w
> blat(wpuszczaną jak zlewozmywak w kuchni). Chciałem się dowiedzieć jak się
> go użytkuje jego wady lub zalety
Witam,
Jestem swiezo po remoncie lazienki i posiadam wlasnie takowa umywalke,
zrobiona w rogu
na zasadzie plyty OSB obudowanej plytkami i w to wpuszczona umywalka.
Plusy:
+ ladny i estetyczny wyglad
+w moim przypadku umiescilem ja w miejscu gdzie "normlana" by nie weszla
Minusy:
- krawedz umywalki daleko od krawedzi "blatu" (ok 10cm)
- trzeba bylo wykonczyc silikonem, ktory pewnie za jakis czas bedzie
czernial...
- zlew wpuszczany kosztuje duzo wiecej niz tradycyjny
Jesli jestes zainteresowany to mam zdjecia(na priv)
pozdrawiam
Mariusz, BB

GRZEJNIKI ALUMINIOWE KUPIE
biurko pod komputer