uraz głowy

1. Data: 2006-05-23 20:35:15

Temat: uraz głowy
Od: zmartwiona <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko tydzień temu wywróciło sie na jednej wrotce na głowe, miało
bardzo duży guz więc mu przyłożyłam lód na głowe i dosyć długo
trzymałam. Wydawało mi się że wszystko bylo w porządku.
Przez cały tydzień bawiła sie jak zwykle. Była tylko chora jak my
wszyscy na grype. Troche mówiła że boli ja głowa.
Dzisiaj zaczeła mieć fochy i głosno krzyczała chcąc postawic na swoim.
Kładąc ja spać zauważylam że ma czerwone czoło w miejscu upadku,
wcześniej tego nie zauważylam.

Czym to jest spowodowane tym krzykiem ?
Czy może jeśli guza nie ma, tak to po prostu sie to goi?

Bardzo Zmartwiona i załamana nie widząc co ma zrobić.

2. Data: 2006-05-23 21:31:46

Temat: Re: uraz głowy
Od: zmartwiona <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmartwiona napisał(a):
> [...]
> Czy może jeśli guza nie ma, tak to po prostu sie to goi?
>
> Bardzo Zmartwiona i załamana nie widząc co ma zrobić.

teraz jest ok, czy i tak musze udać sie z tym do chirurga?

3. Data: 2006-05-23 21:42:08

Od: zmartwiona <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmartwiona napisał(a):
> [...]
> Czy może jeśli guza nie ma, tak to po prostu sie to goi?
>
> Bardzo Zmartwiona i załamana nie widząc co ma zrobić.

po przyłożeniu wówczas lodu guz zniknął

4. Data: 2006-05-24 07:48:01

Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmartwiona" <z...@a...pl> napisał w wiadomości
> Moje dziecko tydzień temu wywróciło sie na jednej wrotce na głowe, miało
> bardzo duży guz więc mu przyłożyłam lód na głowe i dosyć długo trzymałam.
> Wydawało mi się że wszystko bylo w porządku.

w przypadku jakiegokolwiek wiekszego urazu glowy warto zrobic moim zdaniem
TK
a w kazdym przypadku udac sie do lekarza - z glowa nie ma zartow

kłucie w okolicach serca
goraczka po wycieciu migdalkow
Nerwobóle
odciski-jak skutecznie sie ich pozbyć