uszczelnianie okien - czym odtluscic framuge?

1. Data: 2007-03-17 09:49:48

Temat: uszczelnianie okien - czym odtluscic framuge?
Od: "Aga" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maz kupil uszczelki z zamiarem uszczelnienia okien u babci. Sprzedawca
powidzial ze przed przyklejeniem nalezy okno odtluscic ale nie wiem czym.
Pomyslalam o spirytusie ale moze ktos mi doradzi lepszy pomysl? Czy moze byc
salicylowy a jesli nie to jakie substancje jeszcze?
Dzieki z gory
Aga

2. Data: 2007-03-17 10:28:44

Temat: Re: uszczelnianie okien - czym odtluscic framuge?
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:etgdjs$nm7$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *Aga* napisał(a):

> Maz kupil uszczelki z zamiarem uszczelnienia okien u babci. Sprzedawca
> powidzial ze przed przyklejeniem nalezy okno odtluscic ale nie wiem
> czym. Pomyslalam o spirytusie ale moze ktos mi doradzi lepszy pomysl?

Benzyna ekstrakcyjna, często sprzedawa pod nazwą rozpuszczalnik
ekstrakcyjny żeby nie było "benzyny" w nazwie i stosownej dla niej
akcyzy ;)

--
Big Jack
//////

3. Data: 2007-04-01 21:38:07

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jakis detergent z gorącą zmienianą wodą.
JaC

It has removed 3492 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

czym przykleić oporne przyssawki ?
roznica poziomow kuchnia - przedpokoj
cyklinowanie i lakierowanie parkietu