duże akwarium a panele podłogowe...

1. Data: 2007-03-16 13:05:19

Temat: duże akwarium a panele podłogowe...
Od: "piast9" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w jednym z pokoi podłogę wyłożoną panelami na piance. W rogu, przy
ścianie mam zamiar postawić akwarium o pojemności 500-700 litrów. O strop
się nie obawiam (we własnym domu, gęsto zbrojony grubości 14 cm).
Zastanawiam się tylko czy mogę szafkę z akwarium postawić bezpośrednio na
panelach podłogowych (czy nie zostanie "podniesiona") ? Czy nie powinienem w
tym miejscu wyciąć panele i położyć np. płytki gresowe ?.....
pozdrawiam
piast

2. Data: 2007-03-16 15:26:04

Temat: Re: duże akwarium a panele podłogowe...
Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> panelach podłogowych (czy nie zostanie "podniesiona") ? Czy nie powinienem
> w tym miejscu wyciąć panele i położyć np. płytki gresowe ?.....

Przećwiczyłem ten temat z akwarium 375 litrów. Wszystko zależy od szafki - a
konkretnie od tego, czy ma nóżki czy też stoi na podłodze całym swoim
obrysem. Jeśli ma nóżki, to możesz albo zrobić to, co napisałeś, albo
podłożyć pod nóżki grube i o dużej powierzchni, kawałki np blachy
nierdzewnej. Jeśli szafka całym obrysem stoi na podłodze, to wszystko
powinno być OK.

Pozdrawiam
Piotr

Garnki Berghoff
Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?
okapy - pare pytan
Halogenowa 12v czy 230v?