czym przykleić oporne przyssawki ?

1. Data: 2007-03-17 00:40:17

Temat: czym przykleić oporne przyssawki ?
Od: "Luka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey
Mam parę rzeczy do kuchni i łazienki na przyssawkach (pojemniki, półeczki,
haczyki), ale te przyssawki nie chcą się trzymać płytek. Czym je
przymocować? Może jakiś klej, tylko taki, żeby nie prześwitywał przez
przyssawkę. Bardzo proszę o pomoc, bo mam z tym spory kłopot.
pozdr

2. Data: 2007-03-17 06:13:10

Temat: Re: czym przykleić oporne przyssawki ?
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezbarwnym silikonem.

3. Data: 2007-03-17 06:59:51

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:etfdkp$80u$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik *Luka* napisał(a):

> [...]
> Czym je przymocować? Może jakiś klej, tylko taki, żeby nie
> prześwitywał przez przyssawkę. Bardzo proszę o pomoc, bo mam z tym

Osobiście polecam Pattex Express
http://www.pattex.pl/index.php?i=produkty&g=drobne&p
=04 Kleiłem nim w
łazience do glazury różne wieszaki, pólki, etc. Jedyną wadą, a może
zaletą jest że błyskawicznie twardnieje po wyrobieniu. Chwila ociągania
się i już jest na tyle twardy, że bezużyteczny. Tylko, że jeżeli
przyssawki bezbarwne, to będzie go widać spod spodu, ale to zdaje się
będzie widoczny każdy ;)

--
Big Jack
//////