utwardzone plastikowe soczewki

1. Data: 2003-07-16 17:20:20

Temat: utwardzone plastikowe soczewki
Od: "kameljanda" <k...@w...i.to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy utwardzenie plastikowych soczewek w okularach ma sens? Czy takie
okularki rzeczywiście nieco trudniej będzie dziecku zarysować?

--
kameljanda; "Dzieci niepełnosprawne różnią się bowiem od wszystkich
innych

2. Data: 2003-07-17 06:41:26

Temat: Re: utwardzone plastikowe soczewki
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

kameljanda wrote:

> Czy utwardzenie plastikowych soczewek w okularach ma sens? Czy takie
> okularki rzeczywi?cie nieco trudniej b?dzie dziecku zarysowaae?

Z tego co mi mowil optyk to takie powloki rzeczywiscie chronia soczewki
przed porysowaniem. Oczywiscie da sie takie szkla porysowac ale jest
trudniej.
Ale z drugiej strony znajac dzieci...

Seco

--