uzalezenienie od komputera

1. Data: 2003-01-09 13:55:23

Temat: uzalezenienie od komputera
Od: "Neil" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanie jak i gdzie leczy sie uzaleznenie od komputer i internetu i jak
mozna sprawdzic czy ktos jest uzalezniony ?
jest moze jakis test czy cos takiego ???
za wszelkie dane z gory dzieki

2. Data: 2003-02-17 16:56:15

Temat: Re: uzalezenienie od komputera
Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A po co to leczyc? Jestem uzaleniony od wielu lat i dobrze na tym wychodze
(tylko rodzina narzeka, bo oni tez sa uzaleznieni a komputer jest jeden).

3. Data: 2003-02-28 22:11:47

Od: "Gmitrzak Adrian" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Co Ty k**wa wiesz o uzaleznieniu od komputera i internetu.

AG

4. Data: 2003-03-06 10:44:17

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele wiem, na komputerach roznych typow bawie sie/pracuje od ponad 12 lat.
Na necie siedze od ponad 5

uzaleznienia to nasz wymysl
Marlboro-adres
Bulimia