uzaleznienie

11. Data: 2003-10-01 12:46:24

Temat: Re: uzaleznienie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iKinga" <k...@n...op.pl> napisał w
wiadomości news:blcp8r$nir$1@news.onet.pl...
> Tak sie ostatnio zastanawialam od kiedy zaczyna sie
uzalenienie.

Mam wrażenie że większość odpowiadających nie zrozumiała
pytania. przez klapki narzucone przez doświadczenie (mam
nadzieję że wyłącznie telewizyjne) zatracili możliwość
rozumienia tekstu.

Spróbuję więc odpowiedzieć tak jak ja zrozumiałe Twoje
pytanie:

Uzależnienie zaczyna się wtedy gdy "brak zaczyna
przeszkadzać w życiu a zaspokojenie braku powoduje
zagrożenie zdrowia lub życia".
I dotyczy to wszystkiego - narkotyków, alkoholu, jedzenia,
nikotyny, 'chorych związków' dłubania d nosie ;-))), leków,
adrenaliny, ....
(niestety zauważyłem że wyklucza moje 'uzależnienie' - seks
nigdy mi nie szkodził bez względu na ilość ;-))) - a przy
niedoborach ....;-((( )

Pozdrawiam
Qwax

12. Data: 2003-10-01 13:20:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iKinga" <k...@n...op.pl> napisał w
wiadomości news:bleg4v$d81$1@news.onet.pl...

jedzenia,
leków,
seks
przy

> A slyszales o tych co padli na polu walki ;) na zawal?
Podobno zdarzaly sie
> takie wypadki :)))

Znacznie więcej padło na zawał nie 'na polu walki'
;-)))

> pozdrawiam zyczac serca jak dzwon

Tylko serca? ;-(((((

Qwax

13. Data: 2003-10-01 13:43:04

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <blebnt$ck$1@news.onet.pl>, ze u...@p...onet.pl
twierdzi...
|Interesuje mnie natomiast inny aspekt, bardziej rodzinny, mianowicie
|obecność alkoholu w domu z dziećmi. Czy z alkoholem należy się przed dziećmi
|"czaić", czy lepiej jak wychowamy je w duchu że wszystko jest dla ludzi
|tylko jest kwestia mądrego wyboru i odpowiednich proporcji. Tak bardziej po
|mojemu, piwko do kolacji spożywanej wspólnie z dziećmi, czy tylko i
|wyłącznie jak juz pójdą spać?

A po co sie czaic?
Jak sie pije wino do obiadu to mam je chowac za soba?
Albo mam ochote na piwo zanim dziecko pojdzie spac?

Bez przesady :)

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

14. Data: 2003-10-01 13:55:07

Temat: Re: uzaleznienie - OT
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:blehdp$qsf$1@inews.gazeta.pl...

> Zważywszy, że dzwony przeważnie wiszą...

A serce dzwonu to niby nie?

Qwax

15. Data: 2003-10-01 14:44:25

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem iKinga wyklawiaturzyl(a):

> Tak sie ostatnio zastanawialam od kiedy zaczyna sie uzalenienie. Kiedy na
> przyklad mozna powiedziec, ze ktos jest alkoholikiem.

A ja prawie codziennie strzelam sobie dwa piwka :-)
WRT pytania, wtedy kiedy czlowiek prowadzi zycie w stanie wskazujacym,
kiedy pije by upic swoje problemy, gdy alkohol wplywa na jego zycie.

Wystarczy to jedno by uznac go za alkoholika.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

16. Data: 2003-10-01 14:45:39

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem iKinga wyklawiaturzyl(a):

> BTW - sasiad wyglada na pracownika sredniego/wyzszego szczebla, ale to nie
> ma nic do rzeczy, pisze tak tylko bo pewnie mialas inne wyobrazenie

Sasiad chyba nie bedzie alkoholikiem jesli pije tylko to jedno piwko,
chyba ze jeszcze w domu caly czas pije.

17. Data: 2003-10-01 14:47:57

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Oasy wyklawiaturzyl(a):

> Tak bardziej po
> mojemu, piwko do kolacji spożywanej wspólnie z dziećmi, czy tylko i
> wyłącznie jak juz pójdą spać?

IMHO lepiej dzieciom pokazac ze mozna kulturalnie napic sie piwka w
domu, niz mialyby sie ukrywac pozniej z tym piwem za winklem.

18. Data: 2003-10-02 09:26:54

Temat: Re: Odp: uzaleznienie
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iKinga wrote:

> Użytkownik Paulinka <p...@N...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:blcrib$oj3$...@n...news.tpi.pl...

> piw.
>
> Moze spytam inaczej - kiedy mozna powiedziec, ze ktos jest alkoholikiem?

W dwóch zdaniach - wtedy, kiedy MUSI się napić, choć sam się do tego przed
sobą nie przyzna, a zapytany zawsze znajdzie powód/wytłumaczenie dla
trzymanego właśnie kieliszka.
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

19. Data: 2003-10-03 19:40:39

Od: "joanna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uważam,że taka granica jest inna dla każdego człowieka i to jedynie on
sam wie kiedy powinien przestać. Tylko pozostaje kwestia tego ,czy chce...

20. Data: 2003-10-04 11:48:05

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż krys i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> W dwóch zdaniach - wtedy, kiedy MUSI się napić, choć sam się do tego przed
> sobą nie przyzna, a zapytany zawsze znajdzie powód/wytłumaczenie dla
> trzymanego właśnie kieliszka.

Zmieściłaś się nawet w jednym :)

A co to się stało, że się krys pojawiła :]

--
Ja się naturalnie z Tobą zgadzam - WSZYSTKO można wytłumaczyć!
Nie odbierz mnie źle...

Dlaczego..............
TRI-REGOL
Jak długo pracujecie?