uzaleznienie

21. Data: 2003-10-05 09:06:18

Temat: Re: Odp: uzaleznienie
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> A co to się stało, że się krys pojawiła :]

To się nazywa uzależnienie ;-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

22. Data: 2003-10-06 17:12:38

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż krys i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> To się nazywa uzależnienie ;-)

Uhm. Albo 'nudno jest na, ale nudniej bez'? :)
Miło widzieć Twój charakterystyczny cytat po takim kawałku czasu :)

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Pan jest zerem!" (c) by L. Miller.

23. Data: 2003-10-08 07:35:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> Wprąciłem się, gdyż krys i te mądrości wymagają mojej stanowczej
> erekcji:

> Uhm. Albo 'nudno jest na, ale nudniej bez'? :)

No co Ty, jak mam robić coś, co mnie nudzi, to "wolę beeez";-)

> Miło widzieć Twój charakterystyczny cytat po takim kawałku czasu :)

Też go lubię:-)

24. Data: 2003-10-08 09:52:21

Temat: Re: uzaleznienie
Od: "paulina" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iKinga" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> Tak sie ostatnio zastanawialam od kiedy zaczyna sie uzalenienie.
>kiedy nie potrafisz patrzec, nie potrafisz myslec, nie potrafisz zyc bez
swojego dobra

25. Data: 2003-10-14 09:00:49

Od: "nowac" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzależnienie zaczyna się wtedy gdy "brak zaczyna
> przeszkadzać w życiu a zaspokojenie braku powoduje
> zagrożenie zdrowia lub życia".
> I dotyczy to wszystkiego - narkotyków, alkoholu, jedzenia,
> nikotyny, 'chorych związków' dłubania d nosie ;-))), leków,
> adrenaliny, ....
> (niestety zauważyłem że wyklucza moje 'uzależnienie' - seks
> nigdy mi nie szkodził bez względu na ilość ;-))) - a przy
> niedoborach ....;-((( )

no to witamy wsrod uzaleznionych - to jest choroba jesli "przy
niedoborach"... ;)

a powaznie to powiem co uslyszalem od znajomego mego ojca (AA):
-nie to co kto pije, ani ile pije swiadczy o chorobie
-mozna do konca zycia nie wziac kropli alkoholu do ust i byc uzaleznionym

--
Grzegorz

"Życie to ciągła walka: do obiadu z głodem po obiedzie ze snem"

26. Data: 2003-10-14 09:04:38

Od: "nowac" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dwóch zdaniach - wtedy, kiedy MUSI się napić, choć sam się do tego przed
> sobą nie przyzna, a zapytany zawsze znajdzie powód/wytłumaczenie dla
> trzymanego właśnie kieliszka.

jak szuka wytlumaczenia - to jest wtedy pijak (nie alkoholik) i zlodziej bo
kazdy pijak to zlodziej ;)))

Jak to ma w sig'u ktos z innej grupy: "pije tylko przy dwu okazjach: jak sa
ogorki, albo jak ich nie ma"

A powazniej pod postem Qwaxa

--
Grzegorz

"Życie to ciągła walka: do obiadu z głodem po obiedzie ze snem"

Dlaczego..............
TRI-REGOL
Jak długo pracujecie?
[Sląsk] po spotkaniu