w Wawie od 2009 zerowki tylko w szkole

1. Data: 2008-11-12 15:15:57

Temat: w Wawie od 2009 zerowki tylko w szkole
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

forwarduje co dostalem od kolezanki chodzi o sytuacje w Warszawie yle
mysle ze ta szczytna mysl rozleje sie szeroko po naszym slicznym kraju.
A wtret o Pradze nie bez kozery bo autorka z Pragi Pld i zasluzony w
batalii ktory przeprowadzilismy w sprawie likwidacji zerowek w
przedszkach w lutym tego roku

"Chciałabym wszystkim rodzicom sześciolatków przesłać link do artykułu z
informacjami dotyczącymi likwidacji zerówek przedszkolnych od września
2009 w całej Warszawie. Otóż, właściwie stało się to faktem. Szykuje się
powtórka z rozrywki. Ubiegłoroczna nasza walka spowodowała, że nasze
dzieci (z rocznika 2002) pozostały w przedszkolach - udało nam się
odroczyć "genialne" pomysły rządzących. Niestety - jak dało się
przewidzieć - nie na długo. Od września 2009 dzieci z rocznika 2002 oraz
dzieci z rocznika 2003 pójdą do przepełnionych, pękających w szwach
szkół. Szkoły zostaną doładowane dziećmi, które mogłyby uczęszczać do
zerówek przedszkolnych. Ciekawe, jak będą wyglądały świetlice, posiłki w
stołówkach, opieka w ferie i wakacje, o względach dydaktycznych nie
wspominając. Dzieci z rocznika 2002 także bardzo ucierpią.

Od przygotowań na tą rewolucyjną reformę powinno w placówkach już dymić,
ale jak zwykle nic się nie dzieje, szkoły jak stały, tak stoją- bez zmian.

http://www.zw.com.pl/artykul/14,304849.html

A, czy wiecie, że podobno my Prażanie mamy najlepsze szkoły w całej
Polsce? :) Tylko my, jesteśmy oszołomy, warunków jak w Unii nam się
zachciało ;)
http://www.pragapld.waw.pl/zerowki-w-szkolach-gotowe
-do-przyjecia-szeciolatkow.html"

PanTalon

2. Data: 2008-11-13 09:19:08

Temat: Re: w Wawie od 2009 zerowki tylko w szkole
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No to nareszcie bedzie więcej miejsc w przedszkolach dla maluchów - a miesc w
przedszkolach brakuje bardzo.

Dodatkowo będzie rodzicom taniej, bo przedszkola są płatne, a szkoła będzie
"bezpłatna".

Oczywiście ci rodzice, którzy traktuja opiekę nad dzieckiem w przedszkolu jako
publiczną przechowalnię od 8:00 do 17:00 bedą
krzyczeć, bo nagle zostaną unieszczęśliwieni kochającym tęskniącym dzieckiem około
godziny 13:30
JaC

-----

3. Data: 2008-11-13 09:30:14

Od: Yola <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Radomiu już drugi rok zerówki są w szkołach. Mój syn był pierwszym
rocznikiem, który poszedł do szkoły o rok wcześniej :) i wcale nie było
źle, ale może dlatego, że nasza szkoła jest dość fajnie przygotowana na
przyjecie maluchów. Podzielona jest na segmenty, zerówki osobno, klasy
1-3 osobno, starsze dzieci nie mają bezpośredniego kontaktu z maluchami.

Pozdrawiam

Yola

4. Data: 2008-11-13 09:56:57

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To nie ma żadnego znaczenia dla sprawy: jeśli opozycja nie będzie wreszczeć nawet
bez sensu, to zapomną o niej, i tylko to się
liczy.
JaC

-----

5. Data: 2008-11-13 22:48:36

Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"Oczywiście ci rodzice, którzy traktuja opiekę nad dzieckiem w przedszkolu
jako publiczną przechowalnię od 8:00 do 17:00 bedą
krzyczeć" za tą zmianą bo nagle będą mogli pozbyć się malucha z domu
oddając go do przedszkola.

> Dodatkowo będzie rodzicom taniej, bo przedszkola są płatne, a szkoła
> będzie "bezpłatna".
Etam , tańsze jest przedszkole niż opiekunka od 13:30. A i fajniej dzieciom
po południu w przedszkolu
niż na świetlicy w szkole.

> [...]
>jako publiczną przechowalnię od 8:00 do 17:00 bedą
>krzyczeć, bo nagle zostaną unieszczęśliwieni kochającym tęskniącym

Zastanów się co piszesz i po co obrażasz pracujących rodziców.

Nie każdy siedzi w domu zbijając bąki i udając że opiekuje się maluchem,
niektórzy pracują - czy lubisz taką retorykę?

Przedszkole nie jest przechowalnią ani dla maluchów ani starszych dzieci,
moje zawsze lubiły tam chodzić.

zbyszek

6. Data: 2008-11-14 07:43:52

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszek"

> Przedszkole nie jest przechowalnią ani dla maluchów ani starszych dzieci,
> moje zawsze lubiły tam chodzić.

Wczoraj dziecko oznajmiło, że przychodzę za wcześnie i ona sobie nie zyczy.
'Posiedź w domu i przyjdź potem'. To straszne przedszkole i biedne porzucone
przez rodziców dziecko! Mity.

EwaSzy

7. Data: 2008-11-16 14:11:21

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> No to nareszcie bedzie więcej miejsc w przedszkolach dla maluchów - a
> miesc w przedszkolach brakuje bardzo.
>
> Dodatkowo będzie rodzicom taniej, bo przedszkola są płatne, a szkoła
> będzie "bezpłatna".

Książki też kosztują, i RR, i wycieczki i dużo innych rzeczy.

> [...]
> jako publiczną przechowalnię od 8:00 do 17:00 bedą
> krzyczeć, bo nagle zostaną unieszczęśliwieni kochającym tęskniącym

Aha, bo to dziecko co przez 4 lata było w prezdszkolu od 8 do 16 czy 17
teraz nagle będąc w szkole zrobi się strasznie stęsnione o 13.30?
Ciekawe.
A, no, żeby tak nie tęskniło to można je na świetlicę zapisać, wiesz.
Mój to sobie np bardzo chwali. Z tej tęsknoty każe mi przychodzić po siebie
jak najpóźniej.
Biedne stęsknione dziecko.

Sylwia

4,5 roku - ssanie kciuka, bóle ucha
prosba - podrecznik do klasy 6 (j.polski)
Dziecko straciło oko przez wybuch latarki
Szukam "Jestem mistrzem matematyki" (7-9)
Propozycja nowej podstawy programowej