w sprawie mrożonych malin

1. Data: 2006-12-05 09:34:42

Temat: w sprawie mrożonych malin
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy Szanowni Grupowicze mogą odpowiedziec mi na pytanie:
Czy tam gdzie mieszkacie można gdzieś kupić mrożone maliny?
mój TŻ twierdzi, że jakoby nie ma takiej możliwości bo nie ma i nie
sprzedają i ja u nas w Lublinie nie dostanę i takie tam
a ja chcę kupić bo mam taki przepis jeden i mam chęć i ochotę zjeść malin a
to już nie sezon, więc tylko mnie ratują mrożonki
plisss pomóżcie
pozdrawiam
anica

2. Data: 2006-12-05 10:29:22

Temat: Re: w sprawie mrożonych malin
Od: "Olek" <o...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Anna LT" <l...@w...pl> wrote in message
> Witam,
>
> czy Szanowni Grupowicze mogą odpowiedziec mi na pytanie:
> Czy tam gdzie mieszkacie można gdzieś kupić mrożone maliny?

U nas są mrożone maliny, ale to może być trochę za daleko z Lublina. Na
dodatek tutejsze maliny nie sa tak dobre jak polskie.
Podrawiam Olek K, Sydney Australia

Zarabiaj wiecej badz soba
uwaga: duchy...
Skuteczność dchudzania dietą zaledwie 2%
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5