[waw] Gry planszowe

1. Data: 2006-12-03 14:39:08

Temat: [waw] Gry planszowe
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do warszawiaków pytanie:
gdzie mozna iść pomacać rózne gry planszowe, typu Carcassone, WH, D&D?
Dziecięce nam się wyczerpały, w Sccrable Bysiek kiepsko, w Rummicuba
kiepsko ja, w Monopol zawsze przegrywam, nie mam głowy do pieniędzy.

Kupiłabym jakieś inne gry na zimowe wieczory, ale chciałabym pomacać.
A w ogóle może coś polecicie?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

2. Data: 2006-12-03 19:10:25

Temat: Re: [waw] Gry planszowe
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> kiepsko ja, w Monopol zawsze przegrywam, nie mam głowy do pieniędzy.
>
> Kupiłabym jakieś inne gry na zimowe wieczory, ale chciałabym pomacać.

Był taki specjalistyczny sklep na Senatorskiej przy placu Teatralnym. Czy
nadal jest i co tam teraz sprzedają - nie wiem. Dawno w tamtych okolicach
nie byłam.
Po lewej stronie idąc od placu Bankowego w stronę Teatralnego.
Anka

3. Data: 2006-12-03 19:49:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Kupiłabym jakieś inne gry na zimowe wieczory, ale chciałabym pomacać.
> A w ogóle może coś polecicie?

To może nie jest gra planszowa, ale polecam klocki Jenga - świetna
zabawa dla całej rodzinki :-).

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-12-03 20:30:47

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie byłam.
> Po lewej stronie idąc od placu Bankowego w stronę Teatralnego.

Jest nadal.

Marta + chlopcy

5. Data: 2006-12-03 20:53:02

Temat: Re: Gry planszowe
Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-12-03 21:31:25

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta W." <m...@o...pl> napisał(a):

> Jest nadal.

Merci, paniom :)
Będzie na prezent zbiorowy rodzinny...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

7. Data: 2006-12-04 07:28:37

Od: "Anet" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> To może nie jest gra planszowa, ale polecam klocki Jenga - świetna
> zabawa dla całej rodzinki :-).
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Właśnie kupiłam na Mikołaja i liczę, że intuicja mnie nie
zawiodła. A z tego co piszesz to nie.

Anet

8. Data: 2006-12-04 08:32:20

Od: "Ewa Bieniek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> To może nie jest gra planszowa, ale polecam klocki Jenga - świetna
> zabawa dla całej rodzinki :-).
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Moich dzieci klocki Jenga nie wciągnęły. Zagrały może trzy razy i porzuciły.
Teraz złożyły zamówienie na jakąś grę detektywistyczną. Nie pamiętam nazwy.

9. Data: 2006-12-04 11:45:47

Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Bieniek <b...@g...pl> napisał(a):
> Moich dzieci klocki Jenga nie wciągnęły. Zagrały może trzy razy i
> porzuciły.
> Teraz złożyły zamówienie na jakąś grę detektywistyczną. Nie pamiętam nazwy.

Cluedo? Scotland Yard?

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

10. Data: 2006-12-06 12:58:18

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> To może nie jest gra planszowa, ale polecam klocki Jenga - świetna
> zabawa dla całej rodzinki :-).

W sensie takie drewniane prostopadłościany?
http://www.hasbro.com/jenga/
To fajne jest?
Bysiek to raczej takie bardziej złozone gry lubi...

--
.:: JID:s...@j...org ::.

Re: Patent
zakaz zabawy- długie
[Allegro] Judo
(nie)zdrowa żywność
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies