jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?

1. Data: 2006-12-03 20:21:15

Temat: jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie moze niecodzienne, ale ostatnio u nas na topie.

Mloda ma lat 8 i pol, Mlody 11. Oboje od jakiegos czasu (Mlody troche
dluzej niz Mloda) po wiekszym wysilku oraz na koniec dnia smierdza
potem... Pisze, ze smierdza, bo zapach potu jest dorosly, taki ostry,
nieprzyjemny.

Przeszlam sie do apteki, ale jedyne, co mi mila pani zaproponowala to
antyperspirant... Nie jestem co prawda lekarzem, ale wydaje mi sie, ze
chyba nie powinnam stosowac antyperspirantu na niedojrzala jeszcze
skore dzieci.

Na razie dzieci stosuja mydelko PROTEX dezodorujace i myja sie tak
czesto, jak tylko jest potrzeba (wczesniej bylo to dwa razy dziennie -
teraz czasami i piec). Problemem jednak wciaz sa lekcje WFu w szkole
(np na 1 lub 2 lekcji), po ktorych dzieciaki nie maja dostepu do
prysznicy.

Moze, ktoras z Was ma jakis pomysl, jak pomoc Mlodym?

Pozdrawiam,

Blondi

2. Data: 2006-12-03 21:44:53

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

blondi napisał(a):

> [...]
> antyperspirant... Nie jestem co prawda lekarzem, ale wydaje mi sie, ze
> chyba nie powinnam stosowac antyperspirantu na niedojrzala jeszcze

Moje stosują. W kulce albo w sztyfcie. Żyją.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

3. Data: 2006-12-04 07:54:08

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Moje stosują. W kulce albo w sztyfcie. Żyją.

Ale Twoje chyba ciut starsze niż 8? Moja 8 latka też czasem niezbyt ładnie
pachnie, szczególnie po dniu z WFem w szkole, i też się zastanawiałam, czy
jej kupić dezodorant, bo też mi się obiło po uszy, że się nie powinno
stosować u zbyt młodej młodzieży :)

--
Orka
Gdańsk

4. Data: 2006-12-04 08:38:28

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka napisał(a):

> [...]
> pachnie, szczególnie po dniu z WFem w szkole, i też się zastanawiałam, czy
> jej kupić dezodorant, bo też mi się obiło po uszy, że się nie powinno

Syn 12, córka zaraz 14. Stosują od kilku lat, dermatolog z CZD nic nie
wspominała o szkodliwości.

--
Elske
z pracy

5. Data: 2006-12-04 09:29:11

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał

> [...]
> pachnie, szczególnie po dniu z WFem w szkole, i też się zastanawiałam, czy
> jej kupić dezodorant, bo też mi się obiło po uszy, że się nie powinno

Moja (8.5) używa rano po prysznicu delikatnego antyperspiranta do skóry
wrażliwej (bodajże jakaś Rexona dla nastolatek, ale teraz nie sprawdzę).
Nie ma żadnych problemów ze skórą.

N.

6. Data: 2006-12-04 09:35:16

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje stosują. W kulce albo w sztyfcie. Żyją.

apteczne porzadne typu etiaxil ?

czy inne drogeryjne?

co do aptecznych ktore na prawde sa antyperspirantami to u dzieci
ponizej 10 lat chyba nie bardzo.drogeryjne jak najbardziej.

Swoja droga to okropne nie móc sie umyc po wf i siedziec w tym srodzie
na dalszych lekcjach.
p.

7. Data: 2006-12-04 10:41:59

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> apteczne porzadne typu etiaxil ?
>
> czy inne drogeryjne?

Drogeryjne. Córka Dove, teraz Rexona, syn Adidas, Nivea dla chłopów.

--
Elske
z pracy

8. Data: 2006-12-04 10:54:40

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Swoja droga to okropne nie móc sie umyc po wf i siedziec w tym srodzie na
> dalszych lekcjach.

Moje jeszcze małe, ale przyszło mi do głowy, że można przecież dać diecku
nawilżane chusteczki (takie jak dla niemowląt), którymi mogłyby po w-fie
przetrzeć chociaż szyję, kark, dekolt, pachy i stopy. Nie próbowałyście?

pozdrówka
Karolina

9. Data: 2006-12-04 11:08:14

Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Carol napisał(a):
> [...]
> nawilżane chusteczki (takie jak dla niemowląt), którymi mogłyby po w-fie
> przetrzeć chociaż szyję, kark, dekolt, pachy i stopy. Nie próbowałyście?

Na to nie wpadlam - bedziemy testowac. Z antyperspirantami jeszcze sie
wstrzymam - komorki wydalajace pot i loj wlasnie sie ksztaltuja, wiec
boje sie, ze za kilka lat moga pojawic sie jakies problemy...

A w szkolach podstawowych chyba zupelnie zlikwidowano prysznice, bo
Mlodzi (chodza do roznych szkol) nie maja szansy sie obmyc po WF...
Moze to kwestia tego, ze teraz podstawowka konczy sie na 6 klasie i
uznali, ze takie male dzieci nie wymagaja dbania o higiene?

Pozdrawiam,

Blondi

10. Data: 2006-12-04 14:45:11

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
>
> Na razie dzieci stosuja mydelko PROTEX dezodorujace i myja sie tak
> czesto, jak tylko jest potrzeba (wczesniej bylo to dwa razy dziennie -

myjąs ię pięć razy dziennie?????

no to ja i moje dzieci to brudasy jesteśmy bo tylko raz....\anka

[waw] Gry planszowe
Re: Patent
zakaz zabawy- długie
[Allegro] Judo