dzieci i koty

1. Data: 2006-12-04 08:22:26

Temat: dzieci i koty
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiem, że są tu mamy z doświadczeniem w chowaniu dzieci i kotów :-)) Wiem
też, że kocim świerzbowcem ludzie się nie zarażają, ale powiedzcie mi to
jeszcze raz :-))
Kicię mamy od tygodnia, ma strupki w uszach, na karku i główce.Wet
przepisała maść.
Chyba mam jakiś problem, raczej psychiczny hehe, bo mnie nagle wszystko
swędzi:-)) Dzieci sie nie drapią.
Na pewno się nie zarazimy?
Pozdrawiam
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

2. Data: 2006-12-04 08:50:17

Temat: Re: dzieci i koty
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisał(a):
> [...]
> przepisała maść.
> Chyba mam jakiś problem, raczej psychiczny hehe, bo mnie nagle wszystko

Szczerze? Jesli to świerzb to nie wiem.
Mój kot też tak wyglądał, jak go brałam. Diagnoza grzybica. W
poniedziałek z kotem do weta a juz w środe z dziećmi do dermatologa :(
Kocia grzybica zaraźliwa jest niestety acz mało groźna. Skończylo się na
tabletkach i maściach. Ani kotu, ani rodzinie po 2 tygodniach nic nie było.
Obserwuj po prostu.

Eulalka

3. Data: 2006-12-04 09:13:31

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> Mój kot też tak wyglądał, jak go brałam. Diagnoza grzybica.
Hmm, wet nic nie mówiła o grzybicy, tylko zawyrokowała świerzb..

> z dziećmi do dermatologa :(
Ale co sie pojawiło? Wysypka? strupki?

> Kocia grzybica zaraźliwa jest niestety acz mało groźna.
No to chociaż tyle dobrze

Dzieki za odpowiedź,

4. Data: 2006-12-04 09:38:20

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisał(a):

> Hmm, wet nic nie mówiła o grzybicy, tylko zawyrokowała świerzb..

> Ale co sie pojawiło? Wysypka? strupki?

U kota łyse placki, u dzieci takie zaczerwienione małe placki na skórze.
Kotu zrobiliśmy posiew i wyszły grzyby.
Dzieciom juz nie robiłam, zaniosłam dermatologowi wyniki badań kota :)

Eulalka

5. Data: 2006-12-04 15:06:30

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-04 10:13:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Beatka* skreślił te oto słowa:

> Hmm, wet nic nie mówiła o grzybicy, tylko zawyrokowała świerzb..

Po oględzinach próbki pod mikroskopem czy tak na oko?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

6. Data: 2006-12-04 21:14:15

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> Szczerze? Jesli to świerzb to nie wiem.
> Mój kot też tak wyglądał, jak go brałam. Diagnoza grzybica. W
> poniedziałek z kotem do weta a juz w środe z dziećmi do dermatologa :(

A jakie tabletki dostałas?

> Kocia grzybica zaraźliwa jest niestety acz mało groźna. Skończylo się na
> tabletkach i maściach. Ani kotu, ani rodzinie po 2 tygodniach nic nie było.
> Obserwuj po prostu.

Miałas farta, ja jak byłam mała leczyłam kociego grzyba 3 miesiace;-(

--

Gosia

7. Data: 2006-12-05 07:54:37

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> A jakie tabletki dostałas?

Ketokonazol (o ile dobrze pamiętam) i pimafucort do smarowania.

> Miałas farta, ja jak byłam mała leczyłam kociego grzyba 3 miesiace;-(

Jakoś szczęśliwie się złożyło, że szybko rozpoznałam i wszystkim
przeszło od razu.

Eulalka

8. Data: 2006-12-05 08:41:50

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Dec 2006 08:54:37 +0100, E. <e...@o...pl> wrote:

> Ketokonazol (o ile dobrze pamiętam) i pimafucort do smarowania.

Dla kota to już prędzej kotokonazol? ;)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

9. Data: 2006-12-05 09:46:37

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek napisał(a):

> Dla kota to już prędzej kotokonazol? ;)

Coś Ty to wariant oszczędnościowy był - wszyscy mieli te same leki :)
Kot ludzkim głosem nie zaczął od tego gadac, za to my czasem miauczymy.

Eulalka

jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent
zakaz zabawy- długie
[Allegro] Judo