no to sie wreszcie dowiedziałam :-)

1. Data: 2006-12-04 10:24:14

Temat: no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

za co mnie kocha mój młodszy syn :-) Sam zaczął te zwierzenia, nie ja .
Za to, że "tak ładnie rysujesz" - dla ścisłości jak cos narysuję, to
podpisuję, żeby było wiadomo co to jest ! :-)
Jeszcze tylko brakuje, żeby starszy powiedział, że za to, ze tak ładnie
śpiewam :-)))

A za co Was kochają? Może byc ciekawie... :-))

--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

2. Data: 2006-12-04 10:34:00

Temat: Re: no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Dec 2006 11:24:14 +0100, Beatka <b...@p...onet.pl> wrote:

> za co mnie kocha mój m?odszy syn :-) Sam zacz?? te zwierzenia, nie ja .
> Za to, ?e "tak ?adnie rysujesz" - dla ?cis?o?ci jak cos narysuj?, to
> podpisuj?, ?eby by?o wiadomo co to jest ! :-)

Miłość jest ślepa.

> Jeszcze tylko brakuje, ?eby starszy powiedzia?, ?e za to, ze tak ?adnie
> ?piewam :-)))

Że jest głucha jeszcze nie słyszałem.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

3. Data: 2006-12-04 10:55:22

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śpiewam :-)))
>
> A za co Was kochają? Może byc ciekawie... :-))

Mój mnie kocha 150 x na dzień dając temu wyraz poprzez przytulanie,
całowanie i głosne mówienie 'kocham cię'. I nie ma znaczenia gdzie
akurat jesteśmy. Czy w domu, czy na ulicy, czy w sklepie. Ale najfajniej
jak na środku np Tesco Piotrek pójdzie regał dalej np. po ciasteczka i
krzyczy zza niego 'mamoo kocham cię!! ' :-))

Sylwia
Piotrek (3-01-2001)

4. Data: 2006-12-04 11:00:10

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisał(a):

> A za co Was kochają? Może byc ciekawie... :-))

Starsze na takie dictuum pukają się w głowę i odpowiadają "a
spróbowalibyśmy nie".
Staś rozcapierza ramionka daje dużego cmoka i mówi "koooha" (celowo
przez samo h). Pewnie tak po prostu.

--
Elske
z pracy

5. Data: 2006-12-04 12:40:26

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> A za co Was kochają?

"Bo masz jaja".
"I inne mamy takie nie są"
Podłamałam się trochę ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

6. Data: 2006-12-04 14:29:10

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> "Bo masz jaja".
> "I inne mamy takie nie są"
> Podłamałam się trochę ;)

Pomyśl, jak podłamany musiał być kot ;)

Eulalka
PS. Mnie kochają (sic!) za to że tak super gotuję - ale tylko rano, jak
wsuwają własnorecznie robiony dżem śliwkowy. Wieczorem zauważają inne
zalety :)

7. Data: 2006-12-04 14:40:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beatka" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> A za co Was kochają? Może byc ciekawie... :-))

"my mom rocks" - za to chyba, tak twierdzi moje dziecko :)
(w okresie kiedy nie jestem "mean")

iwon(K)a

8. Data: 2006-12-04 15:40:35

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> [...]
> najfajniej jak na środku np Tesco Piotrek pójdzie regał dalej np. po
> ciasteczka i krzyczy zza niego 'mamoo kocham cię!! ' :-))

A jak coś przeskrobie? Bo Zuźkę to na miłość bierze np jak rozleje coś,
albo porysuje gdzie nie trzeba. Strasznie mnie wtedy obcałowuje a ja
podejrzliwie rozglądam się wokół.

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.3), Zuza (2.4)

9. Data: 2006-12-04 16:14:55

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jak coś przeskrobie? Bo Zuźkę to na miłość bierze np jak rozleje coś,
> albo porysuje gdzie nie trzeba. Strasznie mnie wtedy obcałowuje a ja
> podejrzliwie rozglądam się wokół.

Mój nie. Jak przeskrobie coś w innym pokoju to mnie woła od razu
i mówi 'zobacz co zrobiłem/co się stało'. I za chwilę 'ale ja to zrobiłem
miechcący' ;-)

Sylwia

10. Data: 2006-12-06 13:34:12

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> śpiewam :-)))
>
> A za co Was kochają? Może byc ciekawie... :-))

Moja Paulinka powiedziala dzisiaj do mnie cos takiego:
"Mamusiu jak ja cie bardzo kocham i nawet dobrze ze wtedy cie denerwowalam i
ze ty poszlas do tego szpitala bo przynajmniej teraz mamy dzidziusia, tak
bardzo cie kocham za moja mala siostrzyczke"

Pozdrawiam
Misia mama (Paulinki 27.08.2001 r. i Małgorzatki 20.06.2006 r.)

dzieci i koty
jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent
zakaz zabawy- długie