Re: no to sie wreszcie dowiedziałam :-)

From: "Szpilka" <s...@S...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
Date: Mon, 4 Dec 2006 11:55:22 +0100

Użytkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:el0t88$icd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> za co mnie kocha mój młodszy syn :-) Sam zaczął te zwierzenia, nie ja .
> Za to, że "tak ładnie rysujesz" - dla ścisłości jak cos narysuję, to
> podpisuję, żeby było wiadomo co to jest ! :-)
> Jeszcze tylko brakuje, żeby starszy powiedział, że za to, ze tak ładnie
> śpiewam :-)))
>
> A za co Was kochają? Może byc ciekawie... :-))

Mój mnie kocha 150 x na dzień dając temu wyraz poprzez przytulanie,
całowanie i głosne mówienie 'kocham cię'. I nie ma znaczenia gdzie
akurat jesteśmy. Czy w domu, czy na ulicy, czy w sklepie. Ale najfajniej
jak na środku np Tesco Piotrek pójdzie regał dalej np. po ciasteczka i
krzyczy zza niego 'mamoo kocham cię!! ' :-))

Sylwia
Piotrek (3-01-2001)