może się myl

1. Data: 2006-12-04 10:46:28

Temat: może się myl
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale po kilku odcinkach Super Niani mam wrażenie , że albo te rodziny są
podstawione/wymyślone ( to mniej) lub, że Ci rodzice ( to bardziej) nigdy w
życiu nie czytali żadnej książki o wychowaniu dzieci, nie mają w rodzinie, u
znajomych żadnych dzieci, nie czytali nic w internecie, nie oglądali
żadnego programu na temat wychowania, nie maja poczucia humoru, inwencji,
pomysłowości, nie szukają rozwiązań u innych mam, koleżanek, na takiej
grupie jak ta, a przede wszystkim nie mają poczucia własnej godności -
pozwalaja na bicie po twarzy, nie oburzają sie na wyzwiska itp.
Przecież ta Super Niania stosuje zwykłe/rutynowe/sprawdzone sposoby.Nie
jestem jakaś nawiedzona, ale żeby aż tak nie mieć pomyślunku ??? (to do tych
rodziców).
No tak jak z tym myciem głowy.Każde chyba dziecko to kiedys przechodzi - jak
moje zaczęło sie bać, to przebierałam w pomysłach, na szczęście pierwszy
lepszy zadziałał, ale miałam przygotowanych kilka wariantów na moment
wchodzenia do wanny, żeby w razie czego zmienić, uzyć czegoś odmiennego.

Jeśli rzeczywiście takie udręczone mamy istnieją, to Super Niania jest dla
nich prawdziwym wybawieniem, wróżką z czarodziejską różdżką, no ale jakoś
mnie to dziwi......
Beatka

2. Data: 2006-12-04 10:58:13

Temat: Re: może się myl
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisał(a):

> [...]
> życiu nie czytali żadnej książki o wychowaniu dzieci, nie mają w rodzinie, u
> znajomych żadnych dzieci, nie czytali nic w internecie,
/.../

Znamienne, że matka jest albo samotna, albo ojca nie ma prawie cały
dzień. Poza tym dotychczas rodzice nie mieli skutecznego wsparcia ze
strony dziadków.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

3. Data: 2006-12-04 11:05:30

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> /.../
>
> Znamienne, że matka jest albo samotna, albo ojca nie ma prawie cały
> dzień.

E, to nie jest wykładnią. Mój mąż też jest całe dnie w pracy a jakoś moje
dzieci tak się nie zachowują.

>Poza tym dotychczas rodzice nie mieli skutecznego wsparcia ze
> strony dziadków.

O jakim wsparciu mówisz? Opiekowanie się wnukami przez dziadków?

Sylwia
Piotrek (3-01-2001)

4. Data: 2006-12-04 11:18:18

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> E, to nie jest wykładnią. Mój mąż też jest całe dnie w pracy a jakoś moje
> dzieci tak się nie zachowują.

Nie powiedziałem że to jest regułą, tylko jak na razie to było
znamienne.

> O jakim wsparciu mówisz? Opiekowanie się wnukami przez dziadków?

Nie chodzi o samą opiekę tylko o wskazówki odnośnie postepowania.

5. Data: 2006-12-04 11:23:40

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Nie chodzi o samą opiekę tylko o wskazówki odnośnie postepowania.

To ja wolę już bez wskazówek - dziękuję postoję.

--
Elske
z pracy

6. Data: 2006-12-04 11:24:46

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie powiedziałem że to jest regułą, tylko jak na razie to było
> znamienne.

> Nie chodzi o samą opiekę tylko o wskazówki odnośnie postepowania.

a co mają dziadkowie do udzielania wskazówek wychowawczych, oni swoje już
zrobili, a poza tym młodzi rodzice zazwyczaj takie wskazówki odbierają jako
atak na ich osoby

7. Data: 2006-12-04 11:26:53

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> To ja wolę już bez wskazówek - dziękuję postoję.

No to chyba postoimy razem ;)

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)

8. Data: 2006-12-04 11:27:21

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie powiedziałem że to jest regułą, tylko jak na razie to było
> znamienne.

Nie oglądałam wszystkich odcinków Superniani, więc możliwe że tak
jest. Chociaż w zeszłą niedzielę tata był obecny większość czasu.
We wczorajszym odcinku rzeczywiście tata zapracowany.

> Nie chodzi o samą opiekę tylko o wskazówki odnośnie postepowania.

Oj tutaj to nieraz dziadkowie mają przedpotopowe zasady co do wychowania.
Powiem Ci, że ja często mówię mojej teściowej w jaki sposób powinno się
postepować z dzieckiem i ona mi rację przyznaje.

Sylwia

9. Data: 2006-12-04 11:28:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Nie chodzi o samą opiekę tylko o wskazówki odnośnie postepowania.

Ja dziękuję za te wskazówki, które na przykład serwuje mi mój teść :/.
Czasem mają siłę doprowadzenia mnie do szewskiej pasji ;-).

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2006-12-04 11:28:46

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dziękuję za te wskazówki, które na przykład serwuje mi mój teść :/.
> Czasem mają siłę doprowadzenia mnie do szewskiej pasji ;-).

Daj przykłady...

DJD

no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
dzieci i koty
jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent