może się myl

11. Data: 2006-12-04 11:29:31

Temat: Re: może się myl
Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:el10m3$rl6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To ja wolę już bez wskazówek - dziękuję postoję.

Zależy od dziadków, od problemu wychowawczego, od relacji między
starymi a młodymi. Czasem trafiają się rodzice, że mogliby naprawdę
skorzystać z niejednej rady dla dobra swojego dziecka

Sylwia

12. Data: 2006-12-04 11:37:35

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

syla napisał(a):

> a co mają dziadkowie do udzielania wskazówek wychowawczych, oni swoje już
> zrobili, a poza tym młodzi rodzice zazwyczaj takie wskazówki odbierają jako
> atak na ich osoby

Też tak odbierałem, ale koniec końców trochę rozwiązań okazało się
trafnych.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

13. Data: 2006-12-04 11:43:25

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Dec 2006 11:46:28 +0100, Beatka <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> podstawione/wymy?lone ( to mniej) lub, ?e Ci rodzice ( to bardziej)
> nigdy w ?yciu nie czytali ?adnej ksi??ki o wychowaniu dzieci, nie maj? w
> rodzinie, u
> znajomych ?adnych dzieci, nie czytali nic w internecie, nie ogl?dali
> ?adnego programu na temat wychowania, nie maja poczucia humoru, inwencji,
> pomys?owo?ci, nie szukaj? rozwi?za? u innych mam, kole?anek, na takiej
> grupie jak ta, a przede wszystkim nie maj? poczucia w?asnej godno?ci -
> pozwalaja na bicie po twarzy, nie oburzaj? sie na wyzwiska itp.

Nie doceniasz swoich współplemieńców. A właściwie - żeby zachować
odpowiedni kierunek - przeceniasz ich. Głupota ludzka jest niewyczerpana.
Piszę to jako mąż pedagoga szkolnego, który nie takie historie o rodzicach
słyszał.

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

14. Data: 2006-12-04 12:20:46

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> Zależy od dziadków, od problemu wychowawczego, od relacji między
> starymi a młodymi. Czasem trafiają się rodzice, że mogliby naprawdę
> skorzystać z niejednej rady dla dobra swojego dziecka

Napisałam, że _ja_ postoję. Inni nie muszą przecież.

--
Elske
z pracy

15. Data: 2006-12-04 12:29:53

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałam, że _ja_ postoję. Inni nie muszą przecież.

Ano niby racja :-)

Sylwia

16. Data: 2006-12-04 12:37:18

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> To ja wolę już bez wskazówek - dziękuję postoję.

Wiesz, niektórzy mają całkiem normalnych teściów i to pod innym adresem
:)

17. Data: 2006-12-04 12:37:20

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale po kilku odcinkach Super Niani

o czym bylo wczoraj ??
p. pozbawiona tvn :(

18. Data: 2006-12-04 12:45:39

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> o czym bylo wczoraj ??

Jak zwykle. Do małego domowego bandyty wpadła na chwilę superniania z
TiViEnu i w ciągu 5 minut programu mieliśmy szczENśliwOM rodzinę.

19. Data: 2006-12-04 12:48:35

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Wiesz, niektórzy mają całkiem normalnych teściów i to pod innym adresem
> :)

A co mnie obchodzi co mają inni? Piszę o sobie. W pierwszej osobie: "ja".
BTW teściów to ja tez mam pod innym adresem.

--
Elske
z pracy

20. Data: 2006-12-04 13:12:18

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"syla" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> a co mają dziadkowie do udzielania wskazówek wychowawczych, oni swoje już
> zrobili, a poza tym młodzi rodzice zazwyczaj takie wskazówki odbierają
> jako
> atak na ich osoby

Czasem trzeba schować Ego do szuflady. I patrzeć co mówią i czy ma sens.

T. D.

no to sie wreszcie dowiedziałam :-)
dzieci i koty
jak radzicie sobie z zapachem potu u Waszych dzieci?
[waw] Gry planszowe
Re: Patent