waznosc plynow do oczu i uszu

1. Data: 2005-10-27 20:25:47

Temat: waznosc plynow do oczu i uszu
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to standard, ze kazdy taki plyn, niezaleznie od daty waznosci na
opakowaniu, jest wazny tylko miesiac po jego otworzeniu?...

2. Data: 2005-10-27 21:05:05

Temat: Re: waznosc plynow do oczu i uszu
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czasem trafiaja sie wyjątki, ale bardzo rzadko

3. Data: 2005-10-27 21:06:21

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to standard, ze kazdy taki plyn, niezaleznie od daty waznosci na
> opakowaniu, jest wazny tylko miesiac po jego otworzeniu?...

waznosc kropli po otwarciu uzalezniona jest od substancji czynnej oraz
srodkow konserwujacych. Jezli one traca swoja moc (skutecznosc) to moga stac
sie niebezpiecznymi dla oka czy tez ucha. Stad firmy na podstawie badan
ustalaja terminy waznosci, akceptowane potem przez odpowiednie instytucje
kontrolne.

pozdr.

casus

4. Data: 2005-10-27 21:15:38

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> czasem trafiaja sie wyjątki, ale bardzo rzadko

czyli generalnie ja jako laik powinnam pilnowac, zeby m-c po otwarciu
wyrzucic, tak? a przez ten m-c - trzymac w lodowce, czy nie trzeba?

5. Data: 2005-10-27 21:16:46

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stac sie niebezpiecznymi dla oka czy tez ucha. Stad firmy na podstawie
> badan ustalaja terminy waznosci, akceptowane potem przez odpowiednie

tak, ale na opakowaniu sa dlugie terminy waznosci, a ten 1 mc po otwarciu
nie jest wymieniony, lekarz mi to przypadkiem powiedzial. i ze dotyczy to
tez plynow do czyszczenia soczewek - tez o tym nie wiedzialam i kupowalam
wielkie butle:(

czy to byla (jest) grypa?
Laserowa korekcja wzroku - prośba do casusa :))
odżywianie i tabletki
częste oddawanie moczu ?
[Poznan] Chirurg szczekowy - pomocy