wełnowce

1. Data: 2006-12-20 21:27:14

Temat: wełnowce
Od: "Mattom12" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam problem z wełnowcami w ogrodzie zimowym. Pryskałam rośliny
preparatem Actellic, ale to nie pomaga. Jak mozna sobie z nimi poradzić?

2. Data: 2006-12-21 11:43:25

Temat: Re: wełnowce
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:emc9sf$kpc$1@atlantis.news.tpi.pl Mattom12
<m...@n...pl> napisał(a):

> Witam, mam problem z wełnowcami w ogrodzie zimowym. Pryskałam rośliny
> preparatem Actellic, ale to nie pomaga. Jak mozna sobie z nimi
> poradzić? Pozdrawiam

Hejka. Może warto spróbować innego insektycydu z grupy
fosforoorganicznych.
Pozdrawiam komparatywnie Ja...cki

3. Data: 2006-12-23 06:37:06

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mattom12" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Witam, mam problem z wełnowcami w ogrodzie zimowym. Pryskałam rośliny
> preparatem Actellic, ale to nie pomaga. Jak mozna sobie z nimi poradzić?

Na poczatek wez patyczek, wate lub papier (zeby go przecierac), spirytus
ewentualnie tez (zeby zwilzyc wate lub papier) i zdejmij wszystkie wieksze
osobniki. Reszte opryskaj innym preparatem z tych, ktore sa dostepne w
kwiaciarniach. Ponadto miej oko na te rosliny w przyszlosci kontrolujac
ewentualne nawroty welnowcow.

Pozdrawiam,
Bpjea

mój "kwiatek"