wesołych świąt

1. Data: 2002-12-22 19:02:32

Temat: wesołych świąt
Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku przesyłam
najserdeczniejsze życzenia szczęścia w życiu osobistym, sukcesów w pracy,
dobrego zdrowia, anielskiej cierpliwości przy czytaniu
tych życzeń, domku z ogrodem i basenem,eleganckiej limuzyny, samych
zwycięstw, spełnienia marzeń, miłych niespodzianek losu,grona prawdziwych
przyjaciół, niewyczerpanych pokładów energii, uśmiechu na co
dzien., drogi usłanej różami, satysfakcji z pracy, genialnych pomysłów,
niskich podatków, słodkiego, miłego życia, głównej wygranej na loterii,
pozytywnej aury, pogody ducha, pomyślnych wiatrów, gorącej miłości,
wygodnych butów, cudownych wakacji, szczęścia, pociechy z dzieci i wnuków,
punktualnych pociągów, świętego spokoju, jachtu, żadnych
trosk, powodzenia u płci przeciwnej, wysokich lotów, rześkich poranków,
pomyślności, trafnych decyzji, intuicji w interesach, prezentów od
losu,dużego łóżka, pękatego portfela, szerokiej drogi, miłego szefa,
jasności umysłu, niebanalnych wyzwań, miłych snów, pewności siebie, wielkiej
fortuny, wielu uśmiechów, bogatego wujka, błyskotliwych ripost,
romantycznych wieczorów, udanych łowów, pasjonującej pracy, szansy na
sukces, dużo
słodyczy, pozycji lidera, szampańskiej zabawy, mocnego dachu nad głową,
samych pozytywnych wibracji, pełni życia, wielu niezapomnianych chwil, dużo
słońca, olimpijskiej kondycji, pomyślności, jak najmniej zmartwień,
wyj?wyjścia z każdej sytuacji, uwielbienia u podwładnych, pasma sukcesów,
niezmiennie zielonego światła, czystego nieba, stu lat życia, końskiego
zdrowia,
sławy, pokaźnego konta, manny z nieba, wysokich wygranych, ciągle nowych
rekordów, niskich kosztów, bezpiecznych lądowań, wielu ciekawych znajomości,
wygranych przetargów, sumiennych dłużników, taaaakiej ryby, najwyższego
miejsca na podium, dobrego fryzjera, radosnych świąt, serca jak dzwon,
pewnej ręki, komfortowych warunków, przyjemnych doznań, wielu wzruszeń,
mocnej głowy, powodzenia, otrzymania najwyższych odznaczeń, osiągnięcia
wyznaczonych
celów, pełnego sejfu, szczęścia w kartach, sprzyjającej pogody, dobrych
zbiorów, kolorowych chwil, twórczego podejścia do pracy, połamania pióra,
góry pieniędzy, samych słonecznych dni, smacznego jajka, uroku
osobistego, mnóstwa prezentów, udanych negocjacji, grzecznych dzieci,
udanych wakacji, miejsca w Księdze Rekordów Guinessa, większości w
parlamencie, miłego wypoczynku, wesołego towarzystwa, dobrego apetytu,
szczęśliwej podróży, złotej jesieni, poczucia humoru, wiecznej młodości,
licznego potomstwa, nie wieszającego się komputera, lekkości bytu,
pokojowego rozwiązania wszystkich konfliktów, szybkiego rozwoju
gospodarczego, hojnych sponsorów, korzystnego układu gwiazd, miłosnych
uniesień, czytelnych instrukcji, cichych wielbicieli/elek, mistrzowskich
zagrań, dobrej nocy, wielkiej przygody, słodkich snów, wystrzałowej
zabawy sylwestrowej, zgranej ekipy, lojalnych współpracowników, bujnej
wyobraźni,pełnego szkła, suto zastawionego stołu, złotej rybki, zimnego
piwa, zasięgu w każdym miejscu, gry fair play, nieomylnych decyzji, miejsca
w historii, głównych ról, kreatywności, podróży dookoła świata, udanych
szkoleń, efektywnych poszukiwań, pakietu kontrolnego, bogatej kolekcji, dużo
wolnego czasu, beztroskiego życia, dobrej passy, celnych strzałów, zdobycia
Mount Everestu, wolności, trafnych wyborów, gradu prestiżowych nagród,
widoków na przyszłość, podzielnej uwagi, czterolistnej koniczyny.....ogólnie
Wesołych Świat i Szczęśliwego Nowego Roku
:)

2. Data: 2002-12-22 21:44:52

Temat: Re: wesołych świąt
Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia nie, 22 gru 2002 o 20:02 GMT attena26 napisał(a):

Jejku attena26 dziekuje, taka lista, choc polowa by sie spelnila.
BTW tobie tyle samo :-))
--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-12-23 09:23:13

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również skłądam wszystkim serdeczne życzenia Zdrowych, spokojnych
Świat Bożego Narodzenia i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2003.
Jednocześnie dziękuję wszystkim serdecznie za wszystkie życzenia,
które dostałam na priva.

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2002-12-23 16:17:53

Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "attena26" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pracy,
> dobrego zdrowia, anielskiej cierpliwości przy czytaniu....
/ciach.../

:))))))
Po Nowym Roku zrobimy konkurs - Komu się to wszystko spełniło:))))

W imieniu Własnym i Mojej Rodzinki życzę Wam
Spokojnych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia,
Bogatej Gwiazdki czy jak inni mówią Gwiazdora, a jeszcze inni
Dzieciątka,
ale i tak wszyscy mają na myśli stos prezentów pod choinką:)
Życzę Wam także Szampańskiego Sylwestra w gronie przyjaciół,
a w Nowym Roku szczęścia na każdym kroku!
Waszym Rodzinkom dużo miłości, szacunku i cierpliwości na każdy Dzień
Nowego Roku!
Nam wszystkim , jako Rodzinie, życzę burzliwych dyskusji, mało
problemów, mnóstwo radości
i jeszcze więcej tolerancji dla różnych poglądów:))))

Joanna - pisząca te słowa w domku, bo....

nie wiem czy może być gorsza kara za ubiegłoroczne grzechy, niż
złapanie wirusowego zapalenia jelit dzień przed Wigilią dla kogoś, kto
uwielbia Kapustę z grochem i zupę grzybową, buuuuuuuu:(((((

nie wiem o co chodzi
żona nie daje
trudna sytuacja - prosba o wspomnienia
życzenia