whirpool arc5520

1. Data: 2004-11-16 11:16:20

Temat: whirpool arc5520
Od: "czystek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Milo sie czyta ta grupe, prosze o opinie na temat tej lodowki co podalem w
temacie.
Zbyt wielkiego wyboru w zakupie nie mam poniewaz poprzedni wlasciciel
zostawil mi miejsce na lodowke 172x60xgl dowolna. Moze ktos z grupowiczow
mial podobny problem i co wybral.'
Pozdrawiam i dziekuje za opinie i rady.pOzdrowienia
czystek

1. Data: 2004-11-16 11:30:40

Temat: Re: whirpool arc5520
Od: "Marvin" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czystek" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zbyt wielkiego wyboru w zakupie nie mam poniewaz poprzedni wlasciciel
> zostawil mi miejsce na lodowke 172x60xgl dowolna. Moze ktos z grupowiczow

Kup model 5521 lub lepiej 5721. Jedynki mają poprawiony hałas (obniżony
poziom) i dodane rączki do otwierania drzwi jak w elektroluksach. Wersje z 7
maja klasę A+

Marvin

www.maximedia.pl - prosba o info
Jak zatrzymać zmywarkę?