widzialyscie kajah w playboy'u???

1. Data: 2003-06-01 15:21:35

Temat: Re: widzialyscie kajah w playboy'u???
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> 1/ chuda jak patyk, cialo idealne - a wczesniej nie byla idealna, nawet
> jesli schudla, to az wierzyc mi sie nie chce, ze zachowala takie proporcje.
> fotomontaz, czy rzeczywiscie mozna miec nadzieje, ze po schudnieciu mozna
> TAK wygladac?:)

fotomontaz znaczy tyle, ze glowa jest kayi, a cialo - kogos innego.
zdecydowanie nie sadze. moze, nawet na pewno, grany byl lekki retuszyk w
photoshopie. ale to normalna rzecz, kazde zdjecie jest retuszowane.

poza tym, jesli sie chudnie z sensem, chodzi na cwiczenia, masaze,
pilnuje wszystkiego na raz - to tak, mozna tak wygladac.

> 2/ straszna z niej desperados! tak odwazne zdjecia robia tylko panienki na
> poczatku lub na koncu kariery...

interesujace, co mowisz. moze gdybys przeczytala ten numer playboya, a
nie tylko skupila sie na zdjeciach kayi, wiedzialabys, ze taka pamela
anderson byla w tymze pismie na rozkladowce razy piec, co jest swiatowym
rekordem. i o ile pierwsza sesje faktycznie mozna potraktowac jako te
zrobiona na poczatku jej kariery, to trudno byloby uwazac, ze seria
sprzed zdaje sie, dwoch lat (pamela jako lolitka, wrotki, lizaki i
rozowe majtki - slodziutka i bardzo smieszna) jest dramatyczna proba
utrzymania sie na powierzchni. wciaz jeszcze byla wtedy b. popularna,
dopiero potem nakrecila pelnometrazowy Baywatch, pojawila sie tez w
niedawno ukonczonym Scary Movie 3 (nic z tego nie jest kinem wysokich
lotow, ale za to przynosi pieniadze). teraz sie wycofala z zycia
publicznego, ale to raczej ze wzgledu na leczenie, ktoremu sie poddaje.

i tak, mozliwe, ze Kayah robi sobie lekkie publicity ta sesja przed
wydaniem nowej plyty. nawet jesli, to co z tego? moze wreszcie w
spoleczenstwie przestanie pokutowac poglad, ze w Playboyu moga sie
pojawiac tylko laski-modelki, najlepiej przed ukonczeniem 25. roku zycia
i koniecznie przed urodzeniem dziecka. Kayah wyglada pieknie, cala
sceneria jest piekna i ciesze sie, ze kolejna piekna kobieta, nie bedaca
plastikowa lala zajmujaca sie tylko prezeniem przed obiektywem, znalazla
sie na okladce.

xx.

1. Data: 2003-06-02 08:18:22

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> jestem w szoku z kilku powodow:

Widzialam. Eeeech... miec takie cialo.... Zwlaszcza uda....
Rozmarzylam sie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-02 09:43:22

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Jun 2003 16:10:54 +0200, Offelia wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> IMHO oczywiście ;)
> Tak - najładniej zrobiona, no i jej ciało! Tylko pozazdrościć.

No cóz, mamy rózne gusty najwyraźniej.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-02 11:08:28

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> TAK wygladac?:)
>
> 2/ straszna z niej desperados! tak odwazne zdjecia robia tylko panienki na

a gdzies w sieci mozna obejrzec te fotki???
pozdr

1. Data: 2003-06-02 15:09:31

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprzed zdaje sie, dwoch lat (pamela jako lolitka, wrotki, lizaki i
> rozowe majtki - slodziutka i bardzo smieszna) jest dramatyczna proba

chodzilo mi o warunki polskie. na swiecie jest jednak nadal troszeczke
inaczej niz w polsce.

> i tak, mozliwe, ze Kayah robi sobie lekkie publicity ta sesja przed
> wydaniem nowej plyty. nawet jesli, to co z tego?

nic z tego. nie bulwersuje mnie nagosc samo w sobie, tylko jako kreacja
wizerunku. zreszta dla mnie sie potwierdza: kiepska z niej piosenkarka, to
pojawia sie w reklamach butow, w plauboy'u. na szczescie moje ulubione
wokalistki inaczej zarabiaja na zycie. kajah zawsze dla mnie byla synonimem
kiczu.

> ciesze sie, ze kolejna piekna kobieta, nie bedaca plastikowa lala

kajah piekna?! buhaaa. no coz - kwestia gustu:)

1. Data: 2003-06-02 15:23:10

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> nic z tego. nie bulwersuje mnie nagosc samo w sobie, tylko jako kreacja
> wizerunku. zreszta dla mnie sie potwierdza: kiepska z niej piosenkarka, to
> pojawia sie w reklamach butow, w plauboy'u.

nie nazwalabym jej kiepska. kayah potrafi spiewac i potrafi wyjsc poza
schemat pioseneczek o milosci.

i nie powiedzialabym tez, ze nagosc to element kreowania wizerunku kayi.
jak dotad dobrze dawala sobie rade bez tego.

> na szczescie moje ulubione
> wokalistki inaczej zarabiaja na zycie.

a ktore to, jesli moge spytac?

> kajah zawsze dla mnie byla synonimem
> kiczu.

i dlatego piszesz z bledem jej pseudonim?

> kajah piekna?! buhaaa. no coz - kwestia gustu:)

oczywiscie. z ciekawosci, ktora z polskich piosenkarek, aktorek etc.
okreslasz mianem pieknej?

xx.

1. Data: 2003-06-02 15:30:16

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kajah piekna?! buhaaa. no coz - kwestia gustu:)

No, a de gustibus... itd. Dla mnie np. piekna jest Barbara Streis... kurcze,
co za lamerstwo, zapomnialam, jak sie pisze jej nazwisko. A niektorzy (moja
mama na przyklad) uwazaja, ze jest brzydka.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-02 17:24:04

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>sceneria jest piekna i ciesze sie, ze kolejna piekna kobieta, nie bedaca
>plastikowa lala zajmujaca sie tylko prezeniem przed obiektywem, znalazla
>sie na okladce.

Moze nie plastikowa, ale juz niezle 'poprawiona' ;)
Do operacji plastycznej nosa sie przyznala, nie wiemy, do czego sie nie
przyznala ;)
Szczerze mowiac, dla mnie byla piekniejsza kiedy byla bardziej naturalna, a nie
teraz, kiedy jest tzw. gwiazda.
Choc jej muzyke nadal (i od zawsze) bardzo, bardzo lubie :)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-02 17:54:27

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Moze nie plastikowa, ale juz niezle 'poprawiona' ;)

ano. i dobrze. widzialas demi moore ver. 2.0?:)

> Szczerze mowiac, dla mnie byla piekniejsza kiedy byla bardziej naturalna, a nie
> teraz, kiedy jest tzw. gwiazda.

no, dla mnie nie. jednak dopracowana, kayah wyglada lepiej. podobnie jak
cher do pewnego momentu - od kiedy rozjasnila wlosy i zaczela sie sypac,
juz nie jest taka fajna. ale efekt sprzed, powiedzmy, 5 lat, byl o wiele
lepszy niz jej prawdziwe, dosc grube rysy.

> Choc jej muzyke nadal (i od zawsze) bardzo, bardzo lubie :)

tak samo. ma jeden z ciekawszych glosow na polskiej scenie. nawet pomimo
problemow z dykcja jej piosenki sa ciekawsze, niz bezblednie zaspiewane
pierdolanse najnowszych gwiazd radia (ala janosz spiewajaca o outlooku i
jajecznicy, ewelinta flinta, poczatkowo kreowana na polska janis, teraz
jest tylko kolejna zawodzaca dziewoja, kolezanka na wokalu w "blue
cafe", ktora doprowadza mnie do ciarek swoim miauczeniem; o dziuni z
zespolu "lzy" juz w ogole nie wspominam, bo szkoda gadac). no, ale to
OT, wiec juz nic nie mowie;)

xx.

1. Data: 2003-06-04 17:48:45

Temat: Odp: widzialyscie kajah w playboy'u???
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> 1/ chuda jak patyk, cialo idealne - a wczesniej nie byla idealna, nawet
> jesli schudla, to az wierzyc mi sie nie chce, ze zachowala takie
proporcje.

Czytalam ostatnio fragmenty powiesci "PL-boy, czyli 9 i pol tygodnia z zycia
pewnej redakcji" Szczygielskiego. Jesli wierzyc tej ksiazce, to Kayah i
kazda inna dziewczyna pojawiajaca sie w takim magazynie jest dzielem
photoshopa albo innego programu tego typu ;-)

Gosia

[Kraków] Impreza kosmetyczna
Znów o balsamie - pytanie
YR wysyłkowo co nowego?