wielkanoc i wieprzowina

1. Data: 2003-04-14 09:22:55

Temat: wielkanoc i wieprzowina
Od: "lew_ek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
czy jest jakis zwyczaj/obyczaj ze w swieta Wielkanocne je sie tylko
wieprzowine (np na obiad)?
Wczoraj czyms takim zastrzelila mnie tesciowa i zbaranialam. Na moje pytanie
dlaczego tak jest nie potrafila mi nic opdowiedziec.
Spotkaliscie sie z czyms takim czy to moze wymysl jej rodziny i
"ichniejsza" tradycja?

pozdr.
Krysia

1. Data: 2003-04-14 11:03:34

Temat: Re: wielkanoc i wieprzowina
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o moją rodzinę - całą z obu stron to "tradycyjne" sa zrazy
wołowe i kaczka pieczona ( lub gęś - zalezy co się dostanie :)

--
ostry

1. Data: 2003-04-14 11:23:34

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lew_ek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dlaczego tak jest nie potrafila mi nic opdowiedziec.
> Spotkaliscie sie z czyms takim czy to moze wymysl jej rodziny i

Moim zdaniem - to wymysl tesciowej... ;-) Wesolych Swiat!
Pozdrawiam, Agata N.

1. Data: 2003-04-14 13:16:10

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

lew_ek <l...@p...onet.pl> wrote:

> Witam serdecznie
> czy jest jakis zwyczaj/obyczaj ze w swieta Wielkanocne je sie tylko
> wieprzowine (np na obiad)?

Bzdura. Je sie tez przeciez z mies drób i dziczyzne, a jak ktos chce
mozna i wolowine.

Inna sprawa, ze na Wielkanoc nie je sie obiadu. Je sie pozne sniadanie
z wedlinami i miesami na zimno i po prostu wiecej tu potraw z wieprzowny
niz z wolowiny.

Wladyslaw

1. Data: 2003-04-14 23:11:26

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>czy jest jakis zwyczaj/obyczaj ze w swieta Wielkanocne je sie tylko
>wieprzowine (np na obiad)?
>Wczoraj czyms takim zastrzelila mnie tesciowa i zbaranialam.

Moze Tesciowej chodzilo o szynke wielkanocna? Taka pieczona podawana na obiad
wielkanocny?
Pozdr.Dot

tort ananasowo-kokosowy Porazka!
margaryna-jaka do czego?