wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet

21. Data: 2008-05-29 21:48:10

Temat: Re: wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 21:21, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

Odwrotna logika babska?

22. Data: 2008-05-31 04:40:15

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>

"Bzyko" <t...@i...pl>

"Panslavista" <p...@w...pl>
> Odwrotna logika babska?

O tym też będzie w Księdze!
hahah
"miłość, nienawiść i przyjaźń"

PS. pragnę dodać, że wiem dlaczego na pl.sci.filozofia nie ma kobiet, poza
crosspostami i
przelotnymi odwiedzinami :-)
baj,baj robaczki kochane;)

23. Data: 2008-05-31 06:20:31

Od: "... All Leo Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" w news:g1qkqf$3fh$1@inews.gazeta.pl...

/.../
> O tym też będzie w Księdze!
> hahah
> "miłość, nienawiść i przyjaźń"

Hej ks.Robaku.

Zapowiadaj, zapowiadaj - zawsze to jakieś zobowiązanie społeczne jest
i dodatkowy bat motywacyjny na przeciwności losu. Ja tak czyniłem
przez z górą półtora roku, a dzisiaj rzecz już jest skończona i wkrótce
ogłoszę cokolwiek oficjalnie. Mam nadzieję, że przekaz dotrze do wszystkich
Braci i Sióstr, hehe... i nie będzie oznaczał końca świata.
Żałuję, że info bezpośrednie nie dotrze do JeTa, gdyż żaden z jego adresów
nie funkcjonuje. Czy ktoś wie, gdzie znaleźć JeTa??

Pozdrawiam
[1699, 50166, 408181, 71, 234 - kooooniec!!]

All Leo Toski
... z Gormenghast

24. Data: 2008-05-31 07:00:03

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... All Leo Toski" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

[......]
> [...]
> nie funkcjonuje. Czy ktoś wie, gdzie znaleźć JeTa??
>
> Pozdrawiam
> [1699, 50166, 408181, 71, 234 - kooooniec!!]

Niestety ostatnie posty JeTa są z dnia 24 grudnia 2007 ale to chyba wiesz.
Nie wiem dlaczego JeT wycofał się z newsów. Mogę się jedynie Jego motywów
domyślać. Jego strona również przestała istnieć. Pozostaje nam jedynie
archiwum newsów.

25. Data: 2008-05-31 15:05:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie funkcjonuje. Czy ktoś wie, gdzie znaleźć JeTa??
>

> Pozdrawiam
> [1699, 50166, 408181, 71, 234 - kooooniec!!]

Cześć All - kope lat:)))
Nie gniewaj się, ale na razie nie mogę z Tobą rozmawiać bo sprawdzam w praktyce to
czego nauczyłem
się teoretycznie w Usenecie.
Kiedyś jeszcze pogadamy jak "stare Polaki" :-)
narka:)
Gdybyś zatęsknił to jestem w nasza-klasa jako Ędward Robak.
To Ę zamiast E to dla zmyły, żeby nikt nie mógł mnie rozpoznać.
Wiesz o co chodzi:-)
Ed

26. Data: 2008-05-31 15:36:19

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

to czego
nauczyłem

> Witam Pana :-)
> pewnie się Pan zdziwił moim zniknięciem z NK - musiałam zlikwidowac profil
> z powodów oczywistych - trolle się za mną włóczą... Ale mail "gazetowy"
> działa :-)

Witam Panią :-)
Dzięki za wyjaśnienie. ;)
A pro po trolli to właśnie sprawdzam techniki odtrollowywania trolli w gnieździe
trolli. Sprawa banalnie prosta i coraz lepiej mi wychodzi;-)))
Jak Pani ma jakiegoś trolla wyjątkowo złośliwego to proszę mi go podać na tacy:-)
Ędward R*

27. Data: 2008-05-31 16:16:55

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2008-05-31 16:49:38

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 17:36:19 +0200, Robakks napisał(a):

> [...]
> trolli. Sprawa banalnie prosta i coraz lepiej mi wychodzi;-)))
> Jak Pani ma jakiegoś trolla wyjątkowo złośliwego to proszę mi go podać na tacy:-)

Łał, nie wiem, od którego zacząć, tyle ich jest :-)

29. Data: 2008-05-31 21:45:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Leo Toski pisze:

> Czy ktoś wie, gdzie znaleźć JeTa??

a nie ma go w kf-ie cbneta?
'wszyscy' tam onegdaj byli :)

> [1699, 50166, 408181, 71, 234 - kooooniec!!]

masz legendę do powyższego?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

30. Data: 2008-06-01 06:50:06

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 06:40, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl>

> "Bzyko" <t...@i...pl>

> "Panslavista" <p...@w...pl>

> O tym też będzie w Księdze!
> hahah
> "miłość, nienawiść i przyjaźń"
>
> PS. pragnę dodać, że wiem dlaczego na pl.sci.filozofia nie ma kobiet, poza
crosspostami i
> przelotnymi odwiedzinami :-)
> baj,baj robaczki kochane;)

To jak RPN, tutaj RWL - Reverse Woman Logic...

politycznie ekstatyczna komunikacja :)
Teoretycznie...
dla cbneta
Groteska