wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet

31. Data: 2008-06-01 06:51:53

Temat: Re: wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 17:36, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:1itl1li3ukjzy$.rvhtzrzwwn8w$.dlg@40tu
de.net...

> nauczyłem
>
> Witam Panią :-)
> Dzięki za wyjaśnienie. ;)
> A pro po trolli to właśnie sprawdzam techniki odtrollowywania trolli w gnieździe
> trolli. Sprawa banalnie prosta i coraz lepiej mi wychodzi;-)))
> Jak Pani ma jakiegoś trolla wyjątkowo złośliwego to proszę mi go podać na tacy:-)
> Ędward R*- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

He...he, nie lepiej byłoby napisać "na patelni"?

32. Data: 2008-06-01 12:07:46

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 23:51:53 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> He...he, nie lepiej byłoby napisać "na patelni"?

Ech, te Twoje teksty... superelektroniczne, Wielki Elektroniku :-D

33. Data: 2008-06-01 18:28:27

Od: "... All Leo Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:g1sgtn$ng5$4@news.onet.pl...
/.../

> a nie ma go w kf-ie cbneta?
> 'wszyscy' tam onegdaj byli :)

Wybacz - zaglądanie do śmietników, to zajęcie ... [może dla new-userów?]
Bez względu na to, w czyjej głowie się rozpanoszyly.

> masz legendę do powyższego?

jasna - ilość: kroków i minut czystej edycji, znaków, ilustracji, stron.

najdalej za dwie dekady zaproszę do stołu....

zdrówko
All

34. Data: 2008-06-01 21:16:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Leo Toski pisze:

> Wybacz - zaglądanie do śmietników, to zajęcie ... [może dla new-userów?]
> Bez względu na to, w czyjej głowie się rozpanoszyly.

wybaczam, bo chyba waćpan żartu nie doszedł :)

> jasna - ilość: kroków i minut czystej edycji, znaków, ilustracji, stron.

to się układa w coś?

> najdalej za dwie dekady zaproszę do stołu....

i znowu nie zrozumiem... :)

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

35. Data: 2008-06-02 08:44:34

Od: "... All Leo Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:g1v3kk$uut$1@news.onet.pl...
/.../

> wybaczam, bo chyba waćpan żartu nie doszedł :)

hehe, waćpanu żarty w głowie :)
a jak waćpana zdaniem miałem pochwalić się zrozumieniem tegoż
błyskotliwego zartu? nie brudząc przy tym klawiatury imieniem
niewysłowionym?

> to się układa w coś?

układa się, jak najbardziej - w ciąg zdarzeń nieuniknionych.

> i znowu nie zrozumiem... :)

znowu waćpan w żartownym nastroju - to i dobrze.
za najdalej dwie dekady minus jeden dzień zaproszę do stołu...

zdrówko
przy okazji dla wszystkich obecnych i nieobecnych:

[brata lajkoniksa, patixa, sławka, Marka Krużela, DonaGavreona, e-Tate,
Pućka, bazzzanta, Przemka po zbuju, Flyera, Monikę, Ducha, Hankę,
Fragillę, i wielu wielu bezimiennych doceniających rolę bezpośredniego,
mózgowego kontaktu - bez względu na tego świadomość i skutki]

All

36. Data: 2008-06-02 09:16:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Leo Toski pisze:

> hehe, waćpanu żarty w głowie :)
> a jak waćpana zdaniem miałem pochwalić się zrozumieniem tegoż
> błyskotliwego zartu? nie brudząc przy tym klawiatury imieniem
> niewysłowionym?

ostawmy :)

> układa się, jak najbardziej - w ciąg zdarzeń nieuniknionych.

wolna wola czy nieuniknioność?

> znowu waćpan w żartownym nastroju - to i dobrze.

"świat przecież taki jest
że poważnie go brać
moze tylko taki ktoś
którego na to stać"
/K.Popowicz/

> za najdalej dwie dekady minus jeden dzień zaproszę do stołu...

no to będzie okazja do wypicia.

> zdrówko

twoje :)

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

37. Data: 2008-06-02 09:22:03

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

errata

[...]