wino, a 1,5 kg:-(

1. Data: 2004-07-20 11:29:18

Temat: wino, a 1,5 kg:-(
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, bo sama już "zgłupiałam" :-(Jestem sobie na diecie 2
tydzień.Nie jem węglowodanów oprócz warzyw, a i te tylko które pozwala dieta
PP.Chudłam miło i przyjemnie, aż łyknełam sobie 5 kielichów czerwonego
winka(bez obżarstwa)No i tu przykra niespodzianka 1,5 kg do przodu:-(I nie
wiem czy "zwalić" na wino, czy na plastry antykoncepcyjne, które w tym samym
czasie sobie zamontowałam.Od razu zaznaczam ,że na pewno nie jest to
spowodowane większą ilością jedzenia.Mógłby ktoś z fachowców mnie oświecić?

Gosia

2. Data: 2004-07-20 13:26:49

Temat: Re: wino, a 1,5 kg:-(
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik w wiadomości news:cdivm5$akl$1@news.onet.pl pisze:

> [...]
> zaznaczam ,że na pewno nie jest to spowodowane większą ilością
> jedzenia.Mógłby ktoś z fachowców mnie oświecić?

Zaden ze mnie fachowiec, ale lubie sie powymadrzac. Pomijajac interwencje
sil z Glebokiego i Nieprzyjaznego Ludziom Kosmosu ciezko jest osobie z
dyplomem ukonczenia szkoly sredniej przyjac na wiare, ze wypicie wina czy
jakiegokolwiek innego plynu na bazie wody w ilosci mniejszej niz 1 litr
spowoduje przyrost masy ciala o wiecej niz 1 kilogram. Rownie ciezko taka
osoba przyjmuje do wiadomosci informacje, ze mozna w 1 dzien przyswoic
nadmiarowo prawie 10 000 kcal (tyle mniej wiecej magazynuje 1.5 kilograma
tkanki tluszczowej), dodatkowo jedzac tyle co zwykle.

Rada? Zwaz sie za 2 tygodnie.

--
Oczywiście to co tam piszą że nie trzeba spożywać cholesterolu to bzdury. Cholesterol
do krwi nie przechodzi z pozywienia tylko jest wytwarzany z węglowodanów. - Janusz

3. Data: 2004-07-20 13:27:27

Od: "p...@C...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasie sobie zamontowałam.Od razu zaznaczam ,że na pewno nie jest to
> spowodowane większą ilością jedzenia.Mógłby ktoś z fachowców mnie oświecić?

Raczej "zwalilabym" to na plastry. Estrogen zatrzymuje wode w organizmie (a
woda jest konieczna m.in. do wydalenia 5 kielichów wina...). Przypuszczam, ze
te 1,5 kilo przyszlo nagle, a nie stopniowo? Taka nagla zmiana wagi wskazuje
przewaznie na zblizajace sie krwawienie miesieczne. Co z pewnoscia bedzie
mozna wkrótce sprawdzic.
pzdr.

4. Data: 2004-07-20 13:33:44

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> Chudłam miło i przyjemnie, aż łyknełam sobie 5 kielichów czerwonego
> winka(bez obżarstwa)No i tu przykra niespodzianka 1,5 kg do przodu:-(

nie przejmuj sie - to wahania wody, nie utylas

pozd
WiRAHA

5. Data: 2004-07-20 13:37:00

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> writes:

> [...]
> czasie sobie zamontowałam.Od razu zaznaczam ,że na pewno nie jest to
> spowodowane większą ilością jedzenia.Mógłby ktoś z fachowców mnie oświecić?

Moja teoria jest taka :

Zrobilo sie cieplo i zaczelas wiecej pic plynow , moze wczesciej bylas
lekko odwodniona. Nie ma co panikowac.

Pozdrawiam
Marcin

6. Data: 2004-07-20 14:07:03

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cdj6i0$cdk$1@inews.gazeta.pl...

> dyplomem ukonczenia szkoly sredniej przyjac na wiare, ze wypicie wina czy
> jakiegokolwiek innego plynu na bazie wody w ilosci mniejszej niz 1 litr
> spowoduje przyrost masy ciala o wiecej niz 1 kilogram.

A, ja z wyższym sie jednak zastanawiam:-)

> Rada? Zwaz sie za 2 tygodnie.

Nie mogę, bo ja z tych niecierpliwych jestem:-)

Gosia

7. Data: 2004-07-20 14:07:45

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> nie przejmuj sie - to wahania wody, nie utylas

Przejmuję, bo obawiam sie jednak, że to hormony:-(

Gosia

8. Data: 2004-07-20 14:09:19

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Wojtynski" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zrobilo sie cieplo i zaczelas wiecej pic plynow , moze wczesciej bylas
> lekko odwodniona. Nie ma co panikowac.

Niestety nie:-(Wody piję ok 2 litrów.Litr w czasie ćwiczeń na siłowni i
potem na siłe drugi i tak niezmiennie od 2 tygodni.No chyba, że to wino
przeważyło co do ilości wypijanych płynów:-))

Gosia, opij

9. Data: 2004-07-20 14:16:27

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> Przejmuję, bo obawiam sie jednak, że to hormony:-(
> Gosia

to na 90% hormony. co nie zmienia faktu, ze to woda. nie przejmuj sie -
poki jesz mniej niz spalasz nie mozesz utyc. i nie wyobrazam sobie ile
trzeba zjesc za jednym posiedzeniem, zeby zlapac 1,5kg

sa upaly, sa plasterki - nie ma zmartwienia
zaloze sie, ze wygladasz rownie uroczo co wczesniej :P

pozd
WiRAHA

10. Data: 2004-07-20 14:25:03

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa upaly, sa plasterki - nie ma zmartwienia
> zaloze sie, ze wygladasz rownie uroczo co wczesniej :P

Bardziej:-)Bo ważę mniej o 4,5 kg:-)

Gosia

Pytanie o indeks glikemiczny (MM)
Odchudzenie , skutki i brak konsekwencji.
Cos niesamowitego, schudłem 10 kg !!!
test
FAQ grupy pl.misc.dieta