Pytanie o indeks glikemiczny (MM)

1. Data: 2004-07-20 05:49:13

Temat: Pytanie o indeks glikemiczny (MM)
Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

tak sobie poczytalem troche o tej diecie i mam pytanie.
Jak dlugo po zjedzeniu/wypiciu czegos co ma wysoki IG nie powinno sie
spozywac nic, w polaczeniu z czym odkladalby sie tluszczyk?

Powiedzmy, ze wypije piwo (b. wysoki IG), po jakim czasie mozna
przyjac, ze organizm zapomnial o tym juz i nie bedzie z kolejnego
posilku budowal bezposrednio tkanki tluszczowej?

Mam nadzieje, ze napisalem to w miare jasno:)

Pozdrawiam,
Janusz

--
Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.

2. Data: 2004-07-24 08:28:01

Temat: Re: Pytanie o indeks glikemiczny (MM)
Od: "Sir Soomislav" <c...@w...wybrzeze.usa> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jul 2004 07:49:13 +0200, Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>
napisał:

> Powiedzmy, ze wypije piwo (b. wysoki IG), po jakim czasie mozna
> przyjac, ze organizm zapomnial o tym juz i nie bedzie z kolejnego
> posilku budowal bezposrednio tkanki tluszczowej?

I tak bedzie budowal:) W koncu piwo:) Ale taki wykres jak zmienia sie
poziom glukozy we krwi byl w 'Jesc aby schudnac'. Dodatkowo Montignac
pisze, zeby po posilku weglowym dac spokoj jedzeniu na min. 3 godziny.

--
S. Soomislav [Dziecko Gorszego Boga]
http://members.lycos.co.uk/czosnekpl/

3. Data: 2004-07-24 09:17:41

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak sobie poczytalem troche o tej diecie i mam pytanie.
> Jak dlugo po zjedzeniu/wypiciu czegos co ma wysoki IG nie powinno sie
> spozywac nic, w polaczeniu z czym odkladalby sie tluszczyk?

3-5 godzin

> Powiedzmy, ze wypije piwo (b. wysoki IG), po jakim czasie mozna
> przyjac, ze organizm zapomnial o tym juz i nie bedzie z kolejnego
> posilku budowal bezposrednio tkanki tluszczowej?

wysoki IG piwa bierze sie z zawartosci w piwie maltozy.jednak ladunek
glikemiczny piwa nie jest zbyt wielki ze wzgledu na niska zawartosc tejze
maltozy (caly czas mowa o piwach goryczkowych które nie sa dosladzane cukrem
,karmelem lub slodem).w przypadku spozycia piwa jak i innych alkoholi MM
zaleca zrobienie 'podkladu" w postaci posilku
bialkowo -tluszczowego.Zrobienie takiego podkladu nie powoduje odkladanie
sie tluszczu po spozyciu alkoholu

4. Data: 2004-07-26 06:24:15

Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 10:28:01 +0200, Sir Soomislav wrote:

> I tak bedzie budowal:) W koncu piwo:) Ale taki wykres jak zmienia sie
> poziom glukozy we krwi byl w 'Jesc aby schudnac'. Dodatkowo Montignac
> pisze, zeby po posilku weglowym dac spokoj jedzeniu na min. 3 godziny.

Dzieki :) Piwo bylo przykladem, ktory dobrze pamietam. Ogolnie mi
chodzilo o rzeczy z wysokim IG.
Czy 'Jesc aby schudnac' jest gdzies w sieci? Albo moze jakies czesci,
zeby dalo sie zapoznac z ksiazka?

Pozdrawiam,
Janusz

5. Data: 2004-07-26 06:26:59

Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 11:17:41 +0200, czarnyjanek wrote:

> 3-5 godzin

Dziekuje, a w druga strone? Tzn jak dlugo po jakims posilku z niskim
IG moge zjesc (wypic) cos z wysokim IG, tak zeby jedno z drugim sie
nie polaczylo?

> [...]
> maltozy (caly czas mowa o piwach goryczkowych które nie sa dosladzane cukrem

No coz, tu mam problem, bo wlasnie goryczki nie lubie, wiec piwo
dosladzam sam, albo kupuje slodzone (Gingers, Redds).

Pozdrawiam,
Janusz

6. Data: 2004-07-26 10:55:44

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje, a w druga strone? Tzn jak dlugo po jakims posilku z niskim
> IG moge zjesc (wypic) cos z wysokim IG, tak zeby jedno z drugim sie
> nie polaczylo?

chyba nie tak powinieneś zapytac :) jesli chodzi posiłki
węglowodanowo-białkowe to nie musisz zachowywac jakis ustalonych
odstepów.odstepy powinny być pomiędzy posiłkami węglowo-białkowymi i
białkowo-tłuszczowymi i odwrotnie

7. Data: 2004-07-27 05:40:03

Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 12:55:44 +0200, czarnyjanek wrote:
> [...]
> węglowodanowo-białkowe to nie musisz zachowywac jakis ustalonych
> odstepów.odstepy powinny być pomiędzy posiłkami węglowo-białkowymi i

Tak o to chodzilo. Czyli mozna przyjac podane przez Ciebie 3-5 godzin
za bezpieczny odstep miedzy jednym a drugim?

Pozdrawiam,
Janusz

8. Data: 2004-07-27 07:31:19

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak o to chodzilo. Czyli mozna przyjac podane przez Ciebie 3-5 godzin
> za bezpieczny odstep miedzy jednym a drugim?

3-5 po węglowo-białkowych a po białkowo-tłuszczowych 5-6

9. Data: 2004-07-28 06:49:06

Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jul 2004 09:31:19 +0200, czarnyjanek wrote:

> 3-5 po węglowo-białkowych a po białkowo-tłuszczowych 5-6

Dziekuje bardzo :) Milego dnia zycze!

Pozdrawiam,
Janusz

--
Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.
http://www.zlotemysli.pl/infopage.php

Odchudzenie , skutki i brak konsekwencji.
Cos niesamowitego, schudłem 10 kg !!!
test
FAQ grupy pl.misc.dieta
Mycha.pl - Same Dobre Rady