Jak zmniejszyc glod?

1. Data: 2004-07-20 11:29:24

Temat: Jak zmniejszyc glod?
Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pytanie mam jak w temacie, czy sa jakies srodki, czy mozna jesc np. banany.
Generalnie odrzywiam sie dosyc (chyba) zdrowo ale musze duzo jesc, ciagle jestem
glodny, pije po 5l wody,i nic to nie daje.
Potrzebuje zrzucic z 15 - 20 kg i ten moj nieustajacy glod jest najwieksza
przeszkoda.
Wiem ze jest cos takiego jak ECA ale wolalbym tego nie brac, mam troche
podwyzszone cisnienie.
poradzcie cos.
pozdrawiam
jack

2. Data: 2004-07-20 13:01:15

Temat: Re: Jak zmniejszyc glod?
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeszkoda.
> Wiem ze jest cos takiego jak ECA ale wolalbym tego nie brac, mam troche

ja to mialem do zrzucenia 40 kg zostalo mi jeszcze 11kg i wiesz co jesc to
mi sie zawsze chciało ale przestałem jesc weglowodany (dieta Atkinsa) i
teraz to juz sie przyzwyczailem ze jem malo i wogole w sumie polecam po co
prochy brac niepotrzebie hmmm :)

--
Niedzwiedz
VT250 - 83 - Piękna była

3. Data: 2004-07-20 13:20:39

Od: "p...@C...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeszkoda.
> Wiem ze jest cos takiego jak ECA ale wolalbym tego nie brac, mam troche

Jezeli "zapychasz" sie bananami, to moze byc, ze dlatego jestes glodny. Banany
sa slodkie, kiedy jesz lub pijesz cos slodkiego (np. cola-light), wydziela sie
wiecej insuliny, która powoduje uczucie glodu.

U mnie zadzialala glodówka zdrowotna. Oczywiscie nie polecam jej jako metody,
zeby schudnac 20 kg, ale po pierwsze, w czasie glodówki (PRAWIDLOWO
przeprowadzonej) czlowiek nie jest glodny (wrecz przeciwnie), bo nie wydziela
sie insulina, a po drugie, kurczy sie zoladek i potem mozna jesc mniej.
Pzdr

4. Data: 2004-07-24 08:28:04

Od: "Sir Soomislav" <c...@w...wybrzeze.usa> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Jul 2004 13:29:24 +0200, jack_sparrow
<j...@a...pl> napisał:

> Witam

Witam:)

> Generalnie odrzywiam sie dosyc (chyba) zdrowo ale musze duzo jesc,
> ciagle jestem
> glodny, pije po 5l wody,i nic to nie daje.

Jak, nie chce Ci sie sikac?;)

> Wiem ze jest cos takiego jak ECA ale wolalbym tego nie brac, mam troche
> podwyzszone cisnienie.
> poradzcie cos.

Najlepszym sposobem zwalczania glodu jest jedzenie:) Sa diety na ktorych
nie trzeba glodowac:)

--
S. Soomislav [Dziecko Gorszego Boga]
http://members.lycos.co.uk/czosnekpl/

5. Data: 2004-07-24 10:09:04

Od: "Neo" <n...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości:o...@n...o2.pl,
Sir Soomislav <c...@w...wybrzeze.usa> napisał:

> Witam:)

> Jak, nie chce Ci sie sikac?;)

> Najlepszym sposobem zwalczania glodu jest jedzenie:) Sa diety na
> ktorych nie trzeba glodowac:)

Pozdrawiam wszystkich
Sprawdzonym sposobem zwalczania głodu jest przyjmowanie 30 minut przed
jedzeniem jednej tabletki preparatu o nazwie GARCINIA PLUS - efekt
zadziwiający - nie chce sie jesc oraz przy okazji chudnie sie i to całkiem
sporo opakowanie 70 tabletek mozna kupic pod adresem - www.aloes.kylos.pl
polecam rowniez inne preparaty dostępne na stronie . Dodatkowa informacja -
na stronie jest wszystko dokładnie opisane a ceny podane to ceny brutto.
Wszystko jest naturalne w 100% bezpieczne i pewne sprawdzone atesty a firma
sprawdzona i pewna.Dbają o klienta na stronie sklepu jest infolinia:
Gadu-Gadu oraz Tlen i SKYPE jest też do sklepu nr.Telefonu i e-mail zawsze
możecie wcześniej wypytać o wszystko. Jakie wchłanianie aż 94-98%. Warto -
dla przykładu w aptece syntetyk kosztował mnie 180 zł za 50 tabletek co z
tego skoro organizm przyjmował go tylko w 25-38%. Szok!! Polecam
serdecznie - ja jestem po diecie oczyszczającej teraz na GARCINI oraz
dodatkowo pije 2 razy dziennie po łyżce stołowej Miąższu Aloe Vera tego
zwykłego - rewelacyjnie się czuję , wyniki badań super aż się moja Pani
doktor dziwi.Unormowało mi się moje ciśnienie już nie biore tabletek. Fajna
sprawa dbajcie o zdrowie to się opłaca.

6. Data: 2004-07-24 10:21:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Neo w wiadomości news:cdtchu$d5h$1@inews.gazeta.pl pisze:

[ciach]

Jaka masz prowizje ze sprzedazy?

--
Skurcze w nogach sa rowniez czasami przyczyna zlej pracy watroby. - [slaweko]

7. Data: 2004-08-04 21:42:46

Od: "nea" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje topinulin 50 tabletek 16 zl i oczywiscie MM,pozdrawiam:-)

8. Data: 2004-08-06 11:13:36

Temat: Imbir na wilczy apetyt
Od: "Ma Km" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie cierpisz na nadmierne wydzielanie sokow zoladkowych (to
powoduje apetyt). Polecam imbir, ktory zmniejsza wydzielanie sokow
zoladkowych (i ma wiele innych zalet, obniza chorestelor i jest
afrodyzjakiem). Ja wsypuje lyzeczke do zielonej herbaty z miodem (mozesz tez
robic wywar z utartego korzenia).
Zapewniam, ze ten napar rewelacyjnie zredukowal moj wilczy apetyt.

9. Data: 2004-08-06 11:15:22

Od: "Ma Km" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A 5 l wody to rzeczywiscie troche za duzo :)

10. Data: 2004-08-06 11:19:44

Temat: Jeszcze banany:)
Od: "Ma Km" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej nie sa wskazane, poniewaz maja wysoki indeks glikemiczny, zamiast tego
polecam surowa marchewke (kilkakrotnie nizszy indeks).

wino, a 1,5 kg:-(
Pytanie o indeks glikemiczny (MM)
Odchudzenie , skutki i brak konsekwencji.
Cos niesamowitego, schudłem 10 kg !!!
test